وزیر آموزش و پرورش: ارزیابی مدارس در حوزه اقامه نماز یکی از عوامل مؤثر در اقامه نماز است

تهران (پانا) - وزیر آموزش‌وپرورش در جلسه شورای عالی نماز، ارزیابی مدارس در حوزه اقامه نماز را یکی از عوامل مؤثر در اقامه نماز دانست.

کد مطلب: ۸۸۷۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
وزیر آموزش و پرورش: ارزیابی مدارس در حوزه اقامه نماز یکی از عوامل مؤثر در اقامه نماز است

به گزارش مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌وپرورش، عصر امروز سید محمد بطحایی در جلسه شورای عالی نماز که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، تشکیل شورای عالی نماز را گامی در جهت رشد و ارتقا فرهنگ اقامه نماز در آموزش‌وپرورش برشمرد و گفت: مفتخریم که آموزش‌وپرورش در بین همه دستگاه‌ها و نهادها به‌عنوان دستگاه برتر درزمینه اقامه نماز انتخاب‌شده است.

او با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقامه نماز و آموزش‌وپرورش گفت: با تغییر ساختارها تلاش کردیم موانع فرا روی اقامه نماز در مدارس را رفع و شرایط برگزاری بیش‌ازپیش نماز در مدارس و نشر فرهنگ نماز گام برداریم.

بطحایی افزود: برای ارتقای فرهنگ نماز، ضروری است ابتدا موانع موجود در این مسیر شناسایی و رفع شود.

او ادامه داد: معاونت پرورشی و فرهنگی و همچنین استان‌ها باید در جهت ایجاد ساختارها و رفع موانع اقامه نماز تلاش کنند.

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: پیشنهادهای زیادی تاکنون برای اقامه نماز ارائه‌شده اما چنان‌که باید عملی نشده و این مشکلی است که باید آسیب‌شناسی و سپس ارائه راهکار برای رفع آن آسیب شود.

او افزود: ارزیابی عملکرد مدارس درزمینه اقامه نماز یکی از عوامل مؤثر در اقامه نماز در مدارس است و اداره ارزیابی و عملکرد باید با جدیت در این موضوع ورود پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار