آزمون جامع استانداردهای مهارتی درنیشابور برگزا ر شد

نیشابور (پانا ) - همزمان با سراسر ایران آزمون جامع استانداردهای مهارتی کشور در نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۷۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
آزمون جامع استانداردهای مهارتی درنیشابور  برگزا ر شد

کارشناس آموزش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: آزمون جامع استانداردهای مهارتی در سال جاری وبه صورت متمرکز در سراسر کشور پنجشنبه 27 دی به طور عملی در محل موسسه فرهنگی و هنری توحید منش و روز جمعه 28 دی به صورت کتبی در دبستان بنت الهدی صدرنیشابور با حضور ناظر رسمی در رشته‌های مختلف آزمون برای هنرجویان برگزار شد.

نرجس مقدم پاشا گفت: در این دوره از آزمون‌ها، 200نفر شرکت کننده حضور داشتند و برگزاری آزمون در یک ساعت و به صورت متمرکزدر سراسر کشور برگزارشد.

وی خاطر نشان کرد: در آزمون جامع استانداردهای مهارتی نیشابور هنرجویان مراکز مهارت آموزی « توحید منش ،خادریان، پیشگامان عصر عدالت و پیشرفت » تحت نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور حضورداشتند که در رشته های تصویرسازی کامپیوتر ، تصویرسازی جلوه های ویژه، طراحی صفحات وب قدیم وجدید، تصویر برداری ، عکاسی دیجیتال، تذهیبت، تشعیر، خاتم کاری، نگارگری و معرق فعالیت دارند.

نرجس مقدم پاشا یادآورشد: شاخه کار و دانش محصول تغییر نظام آموزشی است که با هدف تامین نیروی کار نیمه‌ماهر راه‌اندازی شد و هر چند در این رشته یک سری دروس کتبی و نظری وجود دارد و تاکنون حدود سه هزار نفر در شاخه کارودانش درنیشابور دیپلم هنری مهارتی گرفته اند، اما مطلب مهم این است که بیشتر ساعت‌های درسی این شاخه در کارگاه می‌‌گذرد و به عبارتی درس‌های نظری به مراتب کم‌تر است.

کارشناس آموزش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: کسانی که تمایل به ایجاد مراکز مهارت‌آموزی در رشته‌های مختلف مهارتی کار و دانش رادارند می توانند جهت صدور مجوز به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار