نمایشگاه روزنامه دیواری آثار دانش آموزان با محوریت احیای دریاچه ارومیه افتتاح شد

ارومیه(پانا)-نمایشگاه روزنامه دیواری آثار دانش آموزان با محوریت احیای دریاچه ارومیه به همت سازمان دانش آموزی آذربایجان غربى در مدرسه شاهد نورالزهرا افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۸۷۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه روزنامه دیواری آثار دانش آموزان با محوریت احیای دریاچه ارومیه افتتاح شد

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در رابطه با لازمه فرهنگ سازی مصرف آب گفت: جامعه امروزی نیازمند ایجاد حساسیت در زمینه های اجتماعی و فرهنگی است و دانش آموزان بهترین گزینه برای ایجاد این مهم به حساب می آید.


ابراهیم محمدی در این خصوص افزود: آموزش مدیریت نحوه مصرف انرژی و آب به نسل امروز وظیفه ما برای بقای این سرمایه ها برای نسل های آینده است و همه ما در قبال این موضوع مسئول هستیم.


وی به همکاری های آموزش و پرورش و مجموعه متولیان احیای دریاچه ارومیه نیز اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش برنامه ریزی های ویژه ای با همکاری کارگروه فرهنگی و اجتماعی ستاد احیای دریاچه ارومیه در راستای فرهنگ سازی مصرف آب و احیای دریاچه انجام داده که جشنواره روزنامه دیواری با موضوع دریاچه ارومیه یکی از این موارد است.

محمدی گفت: بیش از ٨٢٠٠ روزنامه دیواری از سراسر استان با موضوع دریاچه ارومیه توسط دانش آموزان تهیه که ١٢٠ طرح به عنوان طرح های منتخب به سازمان دانش آموزی استان ارسال شده بود، همچنین ١٥ روزنامه دیواری به عنوان آثار منتخب طی مراسمی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی ، مدیر دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی، مدیر پایش پژوهشکده ستاد احیای دریاچه ارومیه، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان و رییس سازمان دانش آموزی به همراه مدرسین استانی طرح همیاران آب و جمعی از دانش آموزان در آیین افتتاح این نمایشگاه حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار