هواشناسی اعلام کرد؛

دمای هوای پایتخت به منفی ۳ در جه می رسد

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی اعلام کرده هوای غالب مناطق کشور در سه روزه آینده پایدار خواهد بود که این موضوع منجر به افزایش آلاینده‌ها در شهرهای پرجمعیت خواهد شد.

کد مطلب: ۸۸۷۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
دمای هوای پایتخت به منفی ۳ در جه می رسد

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با پانا، گفت: طی سه روز آینده هوای غالب مناطق کشور آرام و پایدار پیش بینی شده که پیامد آن طی فردا و پس فردا افزایش آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد بود.

احد وظیفه افزود: امروز برای استان گلستان و شرق مازندران بارش باران در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود و در بخش هایی از شمال شرق کشور نیز شاهد بارش باران و برف و وزش باد خواهیم بود.

وی یادآور شد: طی امروز برای جنوب استان سیستان و بلوچستان، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی شده و برای بخش هایی از مرکز و شرق کشور نیز شاهد بارش پراکنده خواهیم بود.

به گفته وی از امروز تا ظهر فردا در بخش ها یی از شمال شرق کشور بارش پراکنده ادامه خواهد داشت و امروز و فردا مرکز و شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج پیش بینی می شود.

وظیفه تاکید کرد: طی دو روز آینده وزش باد شدید در شرق و نیمه جنوبی کشور تداوم دارد که در برخی مناطق با پدیده گرد و خاک همراه است. امروز برخی از مناطق جنوب غرب و جنوب کشور غبارآلود پیش بینی شده که به تدریج از میزان آن کاسته خواهد شد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: هوای پایتخت امروز کمی ابری تا نیمه ابری گاهی وزش باد و فردا صاف تا کمی ابری به تدریج غبار محلی پیش بینی شده و دمای هوای تهران امشب در سردترین حالت به منفی ۳ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار