نظام آموزشی پیشتاز توسعه ورزش در جامعه است

مراغه (پانا)- نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام آموزشی بخصوص آموزش و پرورش پیشتاز توسعه ورزش در جامعه می باشد.

کد مطلب: ۸۸۷۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
نظام آموزشی پیشتاز توسعه ورزش در جامعه است

علی جلیلی در جشنواره بانوان فرهنگی که به همت آموزش و پرورش مراغه برگزار گردید ،گفت:ورزش همگام با ارزش هاست و در یک جامعه ،زندگی بدون حرکت هیچ مفهومی ندارد.

وی فقر حرکتی را یکی از مشکلاتی که امروزه حوزه سلامت و تندرستی را تهدید می کند ،عنوان کرد و افزود : برای مبارزه با این مشکل بایستی عظمت و توانایی را خود را بهتر بشناسیم.

جلیلی در ادامه با اشاره به اینکه امروزه سازمان ها به سوی تبدیل شدن به سازمان های یادگیرنده حرکت می کننند ،اظهار کرد : برای رسیدن به تکامل و توسعه در ورزش ،نیاز به پرورش دهنده خوب داریم .

وی ورزش را ابزاری کارآمد برای توسعه و ارتقای سلامت روانی در جامعه دانست و افزود : ورزش ضرورتی اجتناب ناپذیر برای جوانان و امری واجب و حیاتی برای میانسالان و کهنسالان و نیز بانوان است.

وی توسعه ورزش مراغه را از اولویت های مسئولین این شهرستان دانست و گفت:در این راستا 10میلیارد ریال در سال گذشته و امسال نیز 580میلیون تومان اعتبار برای تکمیل و توسعه استخر آموزش و پرورش مراغه اختصاص یافته است.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این مراسم گفت: آموزش و پرورش مراغه همواره در توسعه ورزش مدارس و پایه ای در بین نوجوانان و جوانان در استان آذربایجان شرقی و کشور پیشرو و پیشگام بوده است.

جلیل اسلامی افزود : برگزاری جشنواره های ورزشی از جمله برای بانوان فرهنگی ،فرصتی مناسب برای توسعه ورزش در مدارس و ترویج آن در بین معلمان فرهنگی است .

وی ادامه داد: هم اکنون از سه هزار فرهنگی این شهرستان ،یک هزار و 600نفر را بانوان تشکیل می دهند که با ترویج ورزش می توان از ظرفیت و استعداد های این قشر فرهیخته بهره مند شد.

اسلامی گفت: موفقیت تیم های ورزشی مدارس و نوجوانان در ورزش هایی چون تیر و کمان ،سپک تاکرا ،والیبال ،بسکتبال ،شنا و شطرنج در سطح استان و کشور ،نشان دهنده توجه آموزش و پرورش مراغه به امر ورزش بوده است.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت مراغه افزود : جشنواره ورزشی بانوان فرهنگی به صورت ابتکاری و با هدف توسعه ورزش و سلامت بانوان فرهنگی به همت آموزش و پرورش مراغه به مدت یک هفته برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار