ماموران قلابی مترو در ایستگاه ولیعصر متوقف شدند

تهران (پانا) - فرمانده یگان انتظامی مترو تهران از دستگیری دو مامور قلابی در ایستگاه مترو میدان ولیعصر خبرداد.

کد مطلب: ۸۸۷۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
ماموران قلابی مترو در ایستگاه ولیعصر متوقف شدند

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، چند روز پیش ماموران پلیس مترو در حال گشت‌زنی در ایستگاه میدان ولیعصر(عج) بودند که به دو مرد در حال پرسه زنی مشکوک شده و رفتار آنها را تحت نظر گرفتند که در ادامه این دو نفر اقدام به بازرسی بدنی یکی از مسافران مترو کردند.

این دو مرد به محض مشاهده ماموران پلیس مترو آن شهروند را رها کرده و در حالی که سعی در خونسرد نشان دادن خود داشتند ادعا کردند که از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر هستند و به دلیل حمل موادمخدر اقدام به بازرسی بدنی از آن شهروند کرده بودند.

ادعای این دو نفر در حالی مطرح شد که آنان فاقد هرگونه کارت شناسایی بوده و زمانی که ماموران مترو نیز درخواست کارت شناسایی کردند، این افراد با تهدید و جوسازی از ارائه کارت شناسایی و حکم ماموریت امتناع کرده و حتی مدعی شدند که چون مافوق ماموران مترو هستند با آنها برخورد خواهند کرد.

تهدیدات دو مامورنما موثر نبود و ماموران پلیس مترو اقدام به دستگیری و انتقال این افراد به کلانتری 105 سنایی کردند که در آنجا سوابق این افراد بررسی و مشخص شد که آنان ارتباطی با پلیس نداشته و اتفاقا پیش از این چندین بار به دلیل ارتکاب جرائم مختلف بازداشت نیز شده‌اند.

سرهنگ علیرضا راقی، فرمانده یگان انتظامی مترو با تایید این خبر به ایسنا، گفت: دو متهم که به اتهام سوءاستفاده و جعل عنوان انتظامی، بازداشت شدند، اعتراف کردند که با این شیوه اقدام به اخاذی از شهروندان به خصوص مسافران مترو در ایستگاه‌هایی مانند میدان انقلاب، میدان ولیعصر و... می‌کردند که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و متهمان روانه دادسرا شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار