استان بوشهر به خط ریلی متصل می‌شود

بوشهر(پانا)_وزیر راه و شهرسازی از اتصال استان بوشهر به خط ریلی و اجرای قطعات باقی‌مانده راه‌آهن بوشهر - شیراز خبر داد و گفت: زیرساخت‌های ارتباطی استان بوشهر تقویت می‌شود.

کد مطلب: ۸۸۷۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
استان بوشهر به خط ریلی متصل می‌شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، محمد اسلامی در حاشیه بازدید از پروژه‌های راهسازی استان بوشهر اظهار داشت: بخش آخر قطعه باقی‌مانده شرقی غربی که در جنوب کشور اجرا شده است، امروز در محور دیلم به گناوه افتتاح شد.

وی اضافه کرد: برنامه وزارت راه و شهرسازی این است که مسیرهای اصلی و جاده‌هایی که بار ترافیکی سنگین دارند را به منظور ایمن‌سازی و بالابردن راندمان سفر به بزرگراه تبدیل کند.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: خوشبختانه طی سال‌های گذشته تلاش‌های بسیار خوبی در راستای توسعه بزرگراه‌ها در کشور صورت گرفته است و امروز قطعه آخر 60 کیلومتر مسیر گناوه - دیلم نیز افتتاح شد.

وی یکی دیگر از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی در استان بوشهر را اتصال این استان به خط ریلی کشور بیان کرد و ادامه داد: بخشی از اقدامات این پروژه انجام شده و امروز همزمان عملیات اجرای دیگر قطعات این خط ریلی آغاز می‌شود.

اسلامی از بررسی وضعیت راه‌های استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که در استان بوشهر داریم، توسعه مسکن و بهبود وضعیت بافت‌های فرسوده است که مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی از طراحی برنامه گسترده برای رونق‌بخشیدن به بازار مسکن خبر داد و افزود: در استان بوشهر نیز با تعریف برنامه‌ای که صورت گرفته شاهد بهبود راه‌ها، اتصال به خط ریلی و بهبود وضعیت مسکن و بافت فرسوده باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار