بزرگراه دیلم به گناوه با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد

بوشهر(پانا)_بزرگراه گناوه به دیلم با حضور وزیر راه وشهرسازی، استاندار بوشهر و دیگر مسئولان به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۸۸۷۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
بزرگراه دیلم به گناوه با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، وزیر راه وشهرسازی وارد دیلم شد و مورد استقبال استاندار بوشهر و مسئولان دستگاه‌های اجرایی این استان قرار گرفت.

معاون ساخت و توسعه راه‌های وزارت راه و شهرسازی در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی به استان بوشهر با اشاره به افتتاح بزرگراه دیلم به گناوه اظهار داشت: این بزرگراه به طول 61 کیلومتر و عرض 11متر نقش مهمی در سهولت حمل و نقل جاده‌ای و کاهش تصادفات در این محور پرتردد دارد.

محمدرضا کدخدازاده با بیان اینکه بزرگراه دیلم به گناوه با اعتبار یک‌هزار و 260 میلیارد ریال احداث شده است افزود:در اجرای این پروژه 351 هزار مترمربع خاکبرداری، یک میلیون و 116 هزار مترمکعب خاک‌ریزی و 161 هزار تن آسفالت‌ریزی شده است.

معاون ساخت و توسعه راه‌های وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه بزرگراه دیلم به گناوه دارای 120 دستگاه آبرو و یک دستگاه پل خاص است تصریح کرد: اشتغال زایی وجذب نیروی کار در منطقه، سهولت ارتباط شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، گناوه، دیلم و اهواز، توسعه و آبادانی زیرساخت‌های حیاتی کشور از عمده اهداف این پروژه است.

کدخدازاده از اجرای پروژه بزرگراهی کریدور جنوب کشور خبرداد و بیان کرد: در اجرای طرح کریدور جنوب کشور یک‌هزار و 664 کیلومتر بزرگراه اجراء و تاکنون یک‌هزار و 88 کیلومتر آن افتتاح شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار