با حضور معان پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان؛

کارگاه آموزشی توانمند سازی اعضای تخصصی هسته های مشاوره برگزار شد

زنجان (پانا) - کارگاه آموزشی توانمند سازی اعضای تخصصی هسته های مشاوره مداخلات روانی – اجتماعی در خودکشی و خودزنی روز دوشنبه 24 دی ماه سال جاری در سالن آموزشی اداره کل با حضور محمود عباسی معاون پرورشی و فرهنگی و دکترسید یاسر موسوی فوق تخصص روانشناسی کودکان برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۸۷۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی توانمند سازی اعضای تخصصی هسته های مشاوره برگزار شد

محمود عباسی در این جلسه به برگزاری همایش های پیشگیری از خود کشی و خود زنی برای مشاوران مدارس در سطح بزرگ تر و تعداد بیشتر تاکید کرد وگفت: «در خصوص درمان های دارویی مراجعین، درمان صرفا از طریق دارو و شوک الکتریکی صورت نگیرد و در صورت لزوم دارو نیز در کنار مشاوره و اقدامات روان شناختی برای بهبود وضعیت مراجع استفاده گردد».

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، توجه بر هدفمند سازی، معنی بخشیدن بر زندگی و توجه بر ایدئولوژی دینی و رویکرد غایت نگر را در پیشگیری از خود زنی و خود کشی دانش آموزان بسیار تاثیر گذار دانست و از همکاران خواست در این زمینه بیشتر فعالیت نمایند.

در ادامه ی این جلسه دکتر یاسر موسوی در خصوص فرایند مصاحبه بالینی انواع درمان ها با مراجعین دارای مشکل خود زنی و خودکشی به صورت کارگاهی، مطالب خود را ارائه و درمان های مبتنی بر CBTوDBT و خطاهای شناختی و بازسازی شناختی را دراین کارگاه آموزشی ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار