اردوی تبادل تجربیات تربیتی و تشکیلاتی فعالان سازمان دانش آموزی خراسان رضوی در یزد برگزار شد

مشهد (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار پانا دستاوردهای اردوی تبادل تجربیات تربیتی و تشکیلاتی را تشریح کرد.

کد مطلب: ۸۸۷۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
اردوی تبادل تجربیات تربیتی و تشکیلاتی فعالان  سازمان دانش آموزی خراسان رضوی در یزد برگزار شد

علی محمد یونسی گفت: اردوی تبادل تجربیات تربیتی و تشکیلاتی با حضور 70 نفر از فعالان سازمان دانش آموزی خراسان رضوی از تاریخ 24 دی الی 28 دی در یزد برگزار شد.

وی افزود: در این اردو فعالان سازمان دانش آموزی با فرهنگ و سبک زندگی ایرانی اسلامی شهرتاریخی یزد آشنا شدند همچنین در قالب برگزاری جلسات گفتگو بین فعالان سازمان دانش آموزی خراسان رضوی و یزد تبادل تجارب تربیتی و تشکیلاتی انجام شد.

یونسی گفت: بازدید از اماکن فرهنگی تربیتی استان یزد نظیر سازمان دانش آموزی و کانون های فرهنگی تربیتی ولایت شهرستان تفت و امه ابیهای شهرستان یزد از برنامه های دیگر این اردو بود.

وی بهره مندی از دیدگاه های مسئولین و کارشناسان سازمان دانش آموزی در مباحث تشکیلاتی و فعالیت های مختلف سازمانی را از دستاوردهای دیگر این اردو دانست و گفت: علاوه بر برنامه های فرهنگی بیان شده فعالان سازمان دانش آموزی خراسان رضوی از اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان یزد نظیر: مسجد جامع ، مجموعه آثار امیر چخماق و میدان ساعت و کویر بازدید کردند.

مدیر سازمان دانش آموزی خراسان رضوی گفت: این اردو برای دومین سال متوالی با حضور کارشناسان، مدرسان و مربیان فعالان سازمان های دانش آموزی سراسر استان برگزار شد که سال گذشته مقصد اردو استان فارس بود

وی گفت: بدون شک برگزاری این اردوها می تواند ضمن افزایش دانش و مهارت تشکیلاتی به ارتقاء انگیزه زحمتکشان سازمان دانش آموزی در پیشبرد اهداف سازمانی بیانجامد.

سازمان دانش آموزی خراسان رضوی با جذب بیش از 150 هزار دانش آموز در 4هزار و 310 مدرسه با مربی گری 4 هزار 932 نفر از لحاظ تعداد و درصد جذب رتبه ی اول کشور را به خود اختصاص داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار