معاونت تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران: توانمندسازی معلمان در دستورکار معاونت تربیت بدنی استان است

شهرری(پانا)- صبحمعاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای در بازدید از دوره مربیگری فوتسال سطح یک ایران که به همت تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در محل این اداره برگزارشد بر برگزاری این دوره‌ها برای معلمان در راستای توانمندسازی و دانش‌افزایی آنان تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۸۷۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
معاونت تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران: توانمندسازی معلمان در دستورکار معاونت تربیت بدنی استان  است

الهه حسن‌پور معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران با تشکر از کلیه دست‌اندرکاران این دوره، لزوم به روز رسانی وانتقال دانش در حوزه آموزش و پرورش را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد معلمان دراین زمینه باید پیشگام باشند.

او درادامه مقطع ابتدایی را دوره شکل‌گیری شخصیت و کشف و پرورش استعدادها دانست و اظهار کرد: معلمان دوره ابتدایی براین مهم باید توجه کنند و برنامه‌هایشان را براین محور تنظیم نمایند.

حسن‌پور با اشاره به این مطلب که برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی و ضمن خدمت تخصصی یکی از برنامه‌های در دستور کار این معاونت است؛ ادامه داد: از همه معلمان تلاشگر تربیت‌بدنی و عزیزانی که در روزهای کاری وغیرکاری مجدانه زحمت می‌کشند، همچنین از معاونت پرورشی و کارشناسی تربیت بدنی ناحیه یک‌ری به جهت میزبانی این دوره و هیات فوتبال تهران و همه شرکت‌کنندگان تشکر و قدردانی می‌کنم و استمرار برنامه‌های آموزشی و توانمندسازی را مورد پیشرفت این بخش می‌دانم.
در ادامه رضاداورزنی مدرس دوره و رییس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستانهای تهران ضمن تشکر از حضور دکتر حسن پور گزارشی از نحوه برگزاری کلاس و مطالب مطرح شده ارائه کرد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار