خطیب نماز جمعه شهرری : دشمنان انقلاب قصد از بین بردن حجاب و عفاف در کشورمان را دارند

شهرری(پانا) - امام جمعه موقت شهرری در خطبه های نماز جمعه گفت : مسلمان شدن زنان اروپایی و آمریکایی نشان دهنده شکست ابرقدرتها و دشمنان اسلام است.

کد مطلب: ۸۸۷۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
خطیب نماز جمعه شهرری : دشمنان انقلاب قصد از بین بردن حجاب و عفاف در کشورمان  را دارند

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد : آمریکا و هم پیمانانش فقط مدعی دفاع از حقوق بشر و آزادی هستند و در عمل مسلمانان به‌ خصوص زنان تازه مسلمان را مورد آزار و اذیت قرار می دهند.

او در ادامه یادآور شد: یک بانو در انگلستان مسلمان شده و برای دیدار خانواده اش به آمریکا رفت که او را بازداشت کرده و به زندان انداختند.

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد : اینگونه اقدام آمریکا نشانه دشمنی و کینه ورزی او با اسلام و مسلمانان است.

امام جمعه موقت شهرری تاکید کرد : امروز زنان و دختران کشورمان نباید تحت تاثیر تبلیغات مسموم و منفی دشمنان در زمینه حجاب و عفاف قرار گیرند.

او افزود : دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی قصد از بین بردن حجاب و عفاف در کشورمان را دارند تا ارزش های اسلامی زنان و دختران را از بین ببرند و از این طریق به اهداف پلید خود دست یابند.

امام جمعه موقت شهرری گفت : امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، تشیع به اقتداری دست یافته که در برابر سیاست ها و تصمیمات منفعت طلبانه ابرقدرتها ایستادگی می کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه نباید عزت انقلاب را تحت تاثیر تبلیغات منفی و مسموم دشمنان قرار داد ، عنوان کرد: امروز ابرقدرتها برای انجام مذاکره واسطه خواهی می کنند و این نشانه اقتدار ایران است.

او با اشاره به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم گفت : همه مسئولان کشور نسبت به حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم حساس بوده و در این راستا اهتمام جدی به کار گرفته تا مشکلات و موانع در این بخش را از سر راه مردم بردارند.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار