امام جمعه ملارد: ایران اسلامی یکی از قطب های مهم اقتصادی و فناوری است

امام جمعه ملارد گفت : یکی از اساسی ترین موارد در سال جاری پرداختن به بحث چهل سالگی انقلاب است و برخلاف تبلیغ رسانه ها و حرف های دشمنان نظام اسلامی مادستاوردهای بسیار مهمی را داشتیم.

کد مطلب: ۸۸۷۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه ملارد: ایران اسلامی یکی از قطب های مهم اقتصادی و فناوری  است

حجت الاسلام حسینی نوری در خطبه های نماز جمعه ملارد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار با مردم قم اظهارکرد : به خاطر شعار مرگ بر آمریکا و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا با ما دشمنی ندارد و اینها نیت شوم دیگری دارند و قبل از انقلاب هم به خون ملت ایران تشنه بودند و باید بدانید علت اختلاف آمریکا این است که ایران اسلامی جلوی منفعت طلبی و زور گویی ها ایستاده است.

امام جمعه ملارد در ادامه گفت : یکی از اساسی ترین موارد در سال جاری پرداختن به بحث چهل سالگی انقلاب است و برخلاف تبلیغ رسانه ها و حرف های دشمنان نظام اسلامی دستاورد‌های بسیار مهمی را داشته و دشمن با تمام توان تبلیغات مسمومی را در راستای جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی راه انداخته و میخواهد مردم از انقلاب اسلامی و قدرت جمهوری اسلامی دلسرد کند.

او در ادامه افزود : یک گوشه از دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی این است که میزان سطح علمی ایران یازده برابر جهان است و ما جزء پنج ارتش بزرگ سایبری در دنیا هستیم و ایران اسلامی یکی از قطب های مهم اقتصادی و فناوری و تولید قطعات و ادوات لجستیک است.

حجت الاسلام حسینی در ادامه اظهارکرد : خبرنگار مسلمانی که در آمریکا به دلایل نا معلومی در کشوری که دم از آزادی میزند در زندان به سر میبرد ، چرا آمریکا به این جنایت هایش نمی پردازد و این کارهایش را خاتمه نمیدهد و لباس از تن زن مسلمان در می آورد و او را بایک لباس ناچیز زندانی میکنند و برای او غذا از گوشت خوک می آورند و آن زن به اعتقاداتش پای بند است و لب نمیزند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار