بازی های فکری پویایی و نشاط خانوادگی را به همراه دارد

شیراز (پانا)_ مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 شیراز ، بازی های رایانه ای را باعث از بین رفتن اعتماد به نفس و ترویج خشونت در کودکان و نوجوانان و دورشدن اعضای خانواده از یکدیگر دانست و افزود: بازی های فکری و بازی های حرکتی موجب پویایی خانواده‌ها و نشاط خانوادگی می‌شود.

کد مطلب: ۸۸۶۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
بازی های فکری پویایی و نشاط خانوادگی را به همراه دارد

الله یار رضایی در حاشیه برگزاری مسابقات بازی‌های فکری ویژه دانش‌آموزان ناحیه 4 شیراز در گفتوگو با پانا افزود : بازیهای فکری میتواند در دانش آموزان ایجاد آرامش کند و همچنین هوش و استعداد دانش آموزان را با کار گروهی تقویت کند .

وی ادامه داد :در ناحیه 4 شیراز بالغ بر 200مدرسه در طرح المپیاد رویش شرکت کرده اند و خرسندیم که با موج انبوهی از علاقهمندان رو به رو هستیم .

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه 4شیراز گفت : در این دوره از مسابقات بیش از 3هزار نفر در 6 رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند .

صبوری افزود : حدود 300مربی و عوامل اجرایی در سه مرحله آموزش دیده اند و همچنین کلاس های آموزشی برای فرهنگیان در قالب ضمن خدمت در نظر گرفته شده است .

او گفت :بازی های فکری علاوه بر تنگ کردن عرصه برای بازی های رایانه ای رقیب قدرتمندی برای بازی های توپی شده است و ما شاهد آن هستیم که در ساعات ورزش مدارس دانش آموزان استقبال خوبی در انجام بازی های فکری کرده اند.

خبر نگار :کیمیا موحد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار