کاهش فاصله عاطفی افراد خانواده با بازی های فکری

شیراز (پانا)_رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان فارس در بازدید از مسابقات المپیاد رویش مرحله منطقه ناحیه 4شیراز گفت : دستاورد بازی های فکری  آموزش زندگی اجتماعی به دانش آموزان است .

کد مطلب: ۸۸۶۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
کاهش فاصله عاطفی افراد خانواده با بازی های فکری

روح الله سخایی صبح امروز در حاشیه بازدید از روند برگزاری مسابقات بازی های فکری در ناحیه ۴ شیراز ، در گفت وگو با پانا گفت: بازی ها و مسابقات گروهی میتواند زمینه ای برای چگونگی برقراری ارتباط با دیگران را برای دانش آموزان فراهم کند .

او گفت: سازمان دانش آموزی توانسته است با شناسایی و تشخیص استعداد دانش آموزان از آنها به نحو احسن استفاده نماید ؛ زیرا دانش آموزان هر در مقطع سنی نیاز به سرگرمی دارند و اگر این سر گرمی بازی های رایانه ای باشد باعث کم تحرکی و گاها باعث پرخاشگری نوجوانان میشود .

وی با تشکر از سازمان دانش آموزی افزود : این سازمان در تلاش است تا مدیران و افراد متخصص در زمینه های مختلف تربیت کند ؛تا در آینده شاهد پیشرفت های چشمگیر کشور مان باشیم .

رئیس اداره انجمن اولیا مربیان آموزش و پرورش فارس نیز در ادامه گفت: یکی از مهم ترین آسیب هایی که امروزه با آن درگیر هستیم فاصله بین افراد خانواده است . فرزندان به دلیل گرایش ها و استفاده از فضای مجازی از جمع خانواده دور شده اند درواقع حضور فیزیکی دارند اما حضور عاطفی ندارند .

مهبودی افزود : بازی های فکری مخصوصا بازی های چند نفره میتواند اعضاء خانواده را در کنار یکدیگر جمع کند و اوقات خوشی را برایشان بوجود آورد .

خبر نگار :کیمیا موحد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار