مجتبی زینی‌وند: اگر آینده‌ای پویا می‌خواهیم باید به آموزش و پرورش به صورت ویژه توجه شود

تهران (پانا) - معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد برای رسیدن به آینده‌ای پویا و تحقق اهداف سند تحول، آموزش و پرورش نیازمند توجه ویژه است.

کد مطلب: ۸۸۶۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
مجتبی زینی‌وند:  اگر آینده‌ای پویا می‌خواهیم باید به آموزش و پرورش به صورت ویژه توجه شود

مجتبی زینی‌وند در همایش بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به اینکه در پرتو آموزش و پرورش امروز، دنیای آینده شکل می‌گیرد، اظهار کرد: آموزش و پرورش به معنای واقعی کلمه پل مستحکم ارتباطی بین جامعه و مدرسه است و اگر خواستار جهانی آباد و آینده‌ای پویا هستیم ، باید به آموزش و پرورش توجه ویژه شود.

او در ادامه افزود: کشورهایی که در شاخص‌های توسعه پیشرفت داشته‌اند به آموزش و پرورش نگاه جدی کردند و سرمایه‌گذاری در جهت آموزش و توجه به سرمایه عظیم نیروی انسانی دو رکن اساسی توسعه در هر جامعه است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت یک رسالت چند بعدی را بر عهده دارد گفت: ارتقای جایگاه ‌ شورا‌های آموزش و پرورش می تواند آموزش و پرورش را در رسیدن به اهداف عالی تعلیم و تربیت کمک کند.

او ادامه داد: در پرتو اجرایی شدن قانون شوراهای آموزش و پرورش و مشارکت فکری و عملی همه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی می توان به یک عدالت و کیفیت مطلوب آموزشی در جامعه دست یافت.

معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر قرار است راهکارهای سند تحول بنیادین درحوزه گسترده مسائل فرهنگی تحقق یابد نیازمند توجه ویژه به قانون شوراها و مشارکت و همفکری گسترده تمامی اقشار جامعه به آن هستیم.

زینی‌وند حضور ائمه جمعه را به دلیل داشتن نقش معنوی و دینی در جامعه در شوراهای آموزش و پرورش را بسیار موثر دانست و اظهارکرد: اگر بخواهیم به یک آموزش و پرورش پویا و سرزنده نزدیک شویم باید همه ارگان‌ها نهادها، اقشار جامعه و اولیا و مربیان به یاری آموزش و پرورش بیایند.

این مقام مسئول ادامه داد: کسب رتبه اول کشور در تمامی حوزه‌های شوراهای آموزش و پرورش توسط شورای آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، نشان از همت همگی مسئولان این استان بوده و جای تقدیر فراوان دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار