اجرایی شدن برنامه های نوین ورزش های همگانی از افتخارات زرین اردبیل است

اردبیل (پانا) - رئیس هیأت ورزش های همگانی شهرستان اردبیل: اجرای برنامه های نوین از افتخارات زرین هیأت ورزش های همگانی شهرستان اردبیل می باشد.

کد مطلب: ۸۸۶۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرایی شدن برنامه های نوین ورزش های همگانی از افتخارات زرین اردبیل است

نیما حسن زاده در مراسم هماهنگی برنامه های فرهنگی و ورزشی در اردبیل اظهارداشت: در طی شش ماهه اخیر سعی کردیم با اجرای برنامه های نوین جذب مشارکت های مردمی در امر ورزش را به حداکثر برسانیم .

او با اشاره به عملکرد شش ماه اخیر هیات ورزش های همگانی شهرستان اردبیل افزود :با اجرای برنامه های نوین و متنوع توانستیم مشارکت همشهریان را در برنامه های فرهنگی و ورزشی افزایش دهیم بطوری که استقبال مردم از برنامه های هیات ورزش های همگانی شهرستان اردبیل به صورت چشمگیری افزایش داشته است .

رئیس هیأت ورزش های همگانی شهرستان اردبیل اجرای برنامه های متنوع و به نحوه احسن این هیات را مدیون حمایت ها و پشتیبانی های مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل دانست و خاطر نشان کرد : طبق برنامه های اداره کل ورزش و جوانان جهت آشنایی ۵۰ %مردم استان با ورزش های همگانی، موفق به ایجاد ۹ ایستگاه ورزش های صبحگاهی و عصرگاهی در سطح شهر اردبیل شده است .

حسن زاده ادامه داد: همچنین کسب رتبه اول در اجرای برنامه های ورزشی در سطح استان طبق ارزشیابی اداره ورزش و جوانان توسط هیات ورزش های همگانی شهرستان اردبیل نشان از علمکرد عالی و قابل قبول این هیات را دارد .

رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان اردبیل اضافه کرد: اکثر اعضای این هیات فارغ التحصیلان تربیت بدنی و علوم ورزشی هستند و این نیز در پیشرفت و قوت هیات همگانی بسیار مفید و موثر بوده است .

او از اجرای شش همایش بزرگ در طی سه روز توسط هیات ورزش های همگانی شهرستان اردبیل خبر داد و افزود :اجرای شش همایش بزرگ آن هم در مدت زمان کم کار بسیار دشوار می باشد که باتوجه به اتحاد، جوان بودن، علاقه و توانمندی ها اعضا این کار صورت گرفت و تمامی برنامه ها با کمترین خطا و به نحوه احسن و با مشارکت اکثریت مردم اجرا شد .

رئیس هیأت ورزش های همگانی شهرستان اردبیل ادامه داد: این شش برنامه شامل همایش پیاده روی عصرگاهی، همایش ورزش صبحگاهی بانوان در ایستگاه وحدت، همایش بزرگ دوچرخه سواری همگانی، اولین همایش پیاده روی عصرگاهی بخش هیر، پیاده روی حرم تا حرم و جشنواره ورزش های محلات در بهشت زهرا می باشد که به مناسبت هفته دولت و عید سعید غدیر خم برگزار شد که برگزاری این تعداد برنامه در کم ترین زمان بی سابقه بوده است .

حسن زاده به سایر برنامه های اجرا شده اشاره کرد و افزود: از دیگر برنامه ها برگزاری اولین همایش پیاده روی عصر گاهی در اردبیل، اولین جشنواره ورزش و بازی های کودکان بخش هیر اردبیل، اولین جشنواره الفبای ورزش کودکان، اولین مینی المپیک کودکان، برگزاری پنج جشنواره در محلات، برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی با شرکت ۵۰۰ نفر از بانوان اردبیلی، برگزاری جشنواره صبح شادی در مهدهای کودک و مدارس برای اولین بار و اولین کوه روی جهادی و کمک به مناطق محروم، برگزاری جلسات با داوطلبین ورزشی و همچنین مشارکت داوطلبین این هیات در مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان از برنامه های هیات ورزش های همگانی شهرستان اردبیل می باشد .

او گفت: باهماهنگی های صورت گرفته کمپبن ورزش_برای_همه زیر نظر هیات ورزش های همگانی شهرستان اردبیل با هدف توسعه ورزش همگانی تشکیل و در حال فعالیت می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار