آیت الله نوری همدانی در دیدار استاندار همدان:

مسئولین باید مؤمن، متخصص و متعهد باشند

همدان (پانا) - آیت الله نوری همدانی در دیدار استاندار همدان، مردم همدان را مردمی انقلابی، متدین و پیشگام درانقلاب معرفی کرد.

کد مطلب: ۸۸۶۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
مسئولین باید مؤمن، متخصص و متعهد باشند

آیت الله نوری همدانی ضمن بیان این که امروز در یک نظام ولایی زندگی می کنیم گفت: این نظام که پس از قرن ها استبداد و استعمار نظام های ظالم به وجود آمده است توجه ویژه ای به مردم دارد.

او با تأکید به این که انقلاب اسلامی بسیاری از ارزش های انسانی را برای جامعه به ارمغان آورد و بسیاری از منکرات را از میان برد تصریح کرد: کسانی که در مملکت اسلامی مسئولیت می پذیرند باید مؤمن، متخصص و متعهد باشند تا بتوانند به بهترین نحو به مردم خدمت کنند.

آیت الله نوری همدانی افزود: اسلام، ولایت فقیه و مردم سه رکن اساسی انقلاب اسلامی هستند و امام راحل (ره) با نهضت خود اسلام ناب محمدی را در ایران احیا کرد.

این مرجع تقلید در ادامه بر این نکته تأکید کرد که مردم باید ارزانی را در سفره های خود مشاهده کنند.

استاندار همدان نیز در این دیدار گفت: در استان همدان وحدت و همدلی بدون کمترین حاشیه بین مدیریت اجرایی، نمایندگان مجلس، حوزه های علمیه و شورای تأمین استان وجود دارد که محوریت این وحدت و همدلی حضرت آیت الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان است.

او با اشاره به این که اولویت اول دولت توجه به معیشت مردم و مقابله با تحریم ها در شرایط فعلی است افزود: در سال گذشته بیش از ۳ هزار میلیارد تسهیلات و اعتبارات در حوزه اشتغال زایی هزینه شده است.

استاندار همدان گفت: اراده ما حرکت در مسیر خدمت گزاری به مردم و عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

در پایان سید سعید شاهرخی از آیت الله نوری همدانی که مردم استان علاقه زیادی به ایشان دارند جهت سفر به همدان دعوت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار