سرانه فضای آموزشی بوکان، ۳.۵ مترمربع است

ارومیه(پانا)-مدیر آموزش و پرورش بوکان گفت: سرانه فضای آموزشی در این شهرستان، ۳.۵ مترمربع به ازای هر دانش آموز است.

کد مطلب: ۸۸۶۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
سرانه فضای آموزشی بوکان، ۳.۵ مترمربع است

مدیر آموزش و پرورش بوکان با بیان اینکه سرانه فضای آموزشی در کشور ۹ متر مربع و در آذربایجان غربی شش متر مربع برای هر دانش آموز است، اظهار داشت: هم اکنون سرانه فضای آموزشی به ازای هر دانش آموز در این شهرستان ۳.۵ متر مربع است که از این نظر در میانه رتبه بندی استانی قرار داریم.

وی با بیان اینکه نقش خیرین مدرسه ساز در ساخت واحد‌های آموزشی، بسیار پر رنگ و ستودنی است، افزود: برای رسیدن به استاندارد‌های کشوری و استانی باید سرانه فضای آموزشی را افزایش داد که این مهم تنها با ساخت مدارس جدید در این شهرستان محقق خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش بوکان با یادآوری اینکه در سال جاری ۷۴ کلاس درس در بوکان ساخته شده و تحویل آموزش و پرورش شده است، اذعان داشت: مدارسی که ساخته می‌شود باید به گونه‌ای احداث شوند که دانش آموزان در آن ضمن احساس لذت، امنیت نیز داشته باشند.

مام عزیزی با تاکید بر اینکه برای افزایش سرانه فضا‌های آموزشی در بوکان یک سوم اعتبارات این شهرستان برای ساخت فضا‌های آموزشی اختصاص یافته است و امید می‌رود سال آینده سرانه فضای آموزشی در بوکان به چهار متر مربع برای هر دانش آموز برسد، یادآور شد: ۴۳ هزار دانش آموز در مقاطع تحصیلی مختلف، در مدارس شهرستان بوکان مشغول به تحصیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار