مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز: نوسازی مدارس فرسوده شهر تبریز موضوعی حیاتی است

تبریز (پانا) - جلسه شورای آموزش و پرورش شهر تبریز به مناسبت هفته شورای آموزش و پرورش با حضور فرماندار در محل فرمانداری تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۶۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز: نوسازی مدارس فرسوده شهر تبریز موضوعی حیاتی است

در این جلسه هر یک از مدیران نواحی پنج گانه تبریز ضمن تبریک هفته شورای آموزش و پروش، به بیان نواقص و مشکلات گریبانگیر آموزش و پرورش پرداختند و انتظارات خود از ارگان هایی همچون شهرداری را بیان کردند.

مدارس رو به تخریب اند/صورت مسئله را پاک نکنیم

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز، به مشکل آفرینی بافت فرسوده مدارس دولتی اشاره کرد و گفت : بیش از 90 هزار دانش آموز در مدارس غیردولتی در شهر تبریز مشغول تحصیل هستند و مشکلات خاصی از جمله اخطاریه های شهرداری در خصوص تخلفات ساختمان ، ایجاد مزاحمت و ... دامنگیر موسسان این مراکز گردیده است و رفع این مشکل در گرو همکاری بیش از پیش شهرداری با آموزش و پرورش می باشد .

جواد لطف الله پور در رابطه با پلمپ شدن مدارس غیر دولتی و لزوم تخلیه مدارس دارای بافت فرسوده در اواسط سال تحصیلی و بلاتکلیفی مدیران و دانش آموزان گفت: "اکنون که حدود 228 هزار و 500 دانش آموز در مدارس دولتی و بیش از 93 هزار دانش آموز در مراکز غیر دولتی و 13 هزار و 800 همکار در مدارس دولتی تبریز مشغول به تحصیل و کار هستند و نوسازی مدارس فرسوده موضوعی حیاتی است".

وی با بیان این که صدور دستور تخلیه در اواسط سال تحصیلی با وجود کمبود مکان برای انتقال دانش آموزان،مسئله ای چالش برانگیز است، افزود: "مدارس رو به تخریب اند و طرح انتقال ده درصدی دانش آموزان مدارس دولتی به غیردولتی روش کارسازی نخواهد بود".

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز ادامه داد: "باید به جای پاک کردن صورت مسئله به این موضوع پرداخت جدی داشته باشیم و راهکارهای موثری ارائه دهیم" .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار