تجلیل از فعالان شورای آموزش وپرورش املش

املش(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: افزایش مشارکت و اثربخشی همگانی و تعالی نظام تعلیم و تربیت رسمی کشور از اصلی ترین نقش های اعضای شوراهای آموزش و پرورش است .

کد مطلب: ۸۸۶۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از فعالان شورای آموزش وپرورش املش

نادر جهان آرای در همایش شوراهای اداره آموزش و پرورش املش با اشاره به تاریخچه تأسیس این شورا، آن را گامی بلند در جهت تحقق مشارکت و نظارت مردم در امر تعلیم و تربیت و تسهیل در فعالیت های اجرایی دستگاه عظیم آموزش وپرورش عنوان کرد. وی، با اشاره به اهمیت تشکیل شوراهای آموزش و پرورش تاکید کرد: این شوراها طی سالها اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و دستاوردهای خوبی را برای آموزش و پرورش داشته است.

در ادامه عباسی نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: شوراهای آموزش و پرورش در تدوین برنامه های آموزشی و پرورشی نقش اساسی و جایگاه قابل توجهی دارند و اگر مشارکت به معنای واقعی و صحیح در جامعه ای محقق شود دیگر هیچ قدرتی از قدرتهای زورگو نمی تواند بر ملتی غلبه کند. عباسی در ادامه، عملکرد این شورا را بیانگر تلاش،‌ همیاری و وحدت نظر و اندیشه مردم و مسئولان در رفع موانع موجود و تسهیل در امور اجرایی آموزش و پرورش دانست.

در پایان ا از اعضای شورای آموزش وپرورش و فعالان این حوزه تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار