مدیر کل آموزش و پرورش:باید از تمام ظرفیت‌ها برای تربیت معلمان شایسته بهره گرفت

کرمانشاه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در نشستی که با فرهنگیان شهرستان سنقر و کلیایی داشت، بر لزوم بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای تربیت معلمان شایسته ﺗﺄکید کرد.

کد مطلب: ۸۸۶۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش:باید از تمام ظرفیت‌ها برای تربیت معلمان شایسته بهره گرفت

با حضور نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه و هیأت همراه، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش سنقر و جمعی از فرهنگیان این شهرستان، نشستی صمیمی در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در آغاز مراسم، بعد از اجرای برنامه حاملان قرآن و قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید، سرود ملی در سالن نواخته شد و کلیپی از فعالیت‌های صورت‌گرفته در حوزه آموزش و پرورش سنقر و کلیایی به نمایش درآمد.

سپس براتعلی کیهانی، مدیر آموزش و پروش سنقر و کلیایی، ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین، به تشریح عملکرد آموزش و پرورش شهرستان، موفقیت‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آن پرداخت و گزارشی از اقدامات مجموعه‌ی مدارس و کارشناسی‌های اداری ارائه کرد.

در بخش دیگری از این نشست، سید جواد حسینی‌کیا، نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جایگاه و نقش بی‌بدیل معلمان در تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم، از فرهنگیان فهیم شهرستان قدردانی کرد.

وی گریزی به طرح رتبه‌بندی معلمان و ضرورت اجرای آن زد و افزود: شاهد رشد بودجه استانی نسبت به سال‌های گذشته هستیم و درخواست اختصاص اعتبارات لازم استانی به شهرستان سنقر و کلیایی در حوزه آموزش و پرورش صورت گرفته‌است.

پس از آن، مجید یزدان‌پناه، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، از تمامی فرهنگیان شهرستان سنقر و کلیایی، به خاطر ارتقای وضعیت آموزش و پرورش این شهرستان، تقدیر و تشکر کرد و گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها برای تربیت معلمان شایسته بهره‌مند شد.

وی از اختصاص 43/5 میلیارد تومان اعتبار، بابت دیون فرهنگیان استان کرمانشاه خبر داد و در مورد اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان، افزایش معاونان مدارس به نسبت شاخص اولیه در سطح استان، توجه به وضع آموزش و پرورش مدارس، اختصاص سرانه به مدارس شبانه‌روزی و همچنین اختصاص سرانه تجهیزات به مدارس حاشیه‌ای شهر پرداخت.

سپس، سه نفر از مدیران مدارس این شهرستان به نمایندگی از مدیران مقاطع مختلف تحصیلی به بیان مسائل و مطالبات مربوط به حوزه کاری خود پرداختند و مدیر کل آموزش و پرورش استان به موارد مطرح شده پاسخ داد.

فرهنگیان شهرستان سنقر و کلیایی، حضور مقام عالی اداره کل آموزش و پرورش استان را نقطه عطفی برای پیشرفت هر چه بیشتر این شهرستان در حوزه تعلیم و تربیت دانستند و به صورت موردی، پاسخ ﺳﺆالات خود بعد از این نشست، از واحدهای اداری شهرستان سنقر و کلیایی بازدید شد و از نزدیک با همکاران شاغل در اداره آموزش و پرورش این شهرستان دیدار و گفتگو به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار