ارزیابی متقاضیان دفاتر تسهیل‌گری یزد انجام شد

یزد (پانا) - مجوز تأسیس و راه اندازی سه دفترتسهیلگری در محلات حاشیه نشین شهر یزد از سوی سازمان امور اجتماعی کشور صادر شد.

کد مطلب: ۸۸۶۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
ارزیابی متقاضیان دفاتر تسهیل‌گری یزد انجام شد

ارزیابی متقاضیان دفاتر تسهیل‌گری استان، توسط نمایندگان مشاور مادر طرح «دفاتر تسهیل‌گری و توسعۀ محلی» و سازمان امور اجتماعی کشور، به مدت دو روز در استانداری یزد انجام شد.
طی این مصاحبه، سیزده تیم شش نفره، 25 و 26 دی ماه با توجه به فراخوان واگذاری دفاتر تسهیل‌گری و توسعه محلی سکونتگاه‌های غیررسمی و نقاط حاشیه‌نشین که 19 آبان منتشر شد، مورد ارزیابی قرار گرفتند.
لازم به ذکر است، در این روند، اطلاعات و رزومۀ شرکت‌ها، مؤسسات و سازمان‌های مردم‌نهاد واجد صلاحیت برای راه‌اندازی دفاتر تسهیل‌گری توسعه محله با توجه به فراخوان داده شده، از سوی اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد دریافت و به سازمان امور اجتماعی کشور ارسال شده است.
گفتنی است، دفاتر تسهیل‌گری و توسعه محله‌ای دارای خدماتی از قبیل نوسازی، بهسازی و تأمین خدمات شهری، توانمندسازی اجتماعی جامعه محلی، توانمندسازی اقتصادی، ظرفیت‌سازی و نهادسازی و نیز نظارت و پایش محله را در دست کار دارد.
همچنین، پس از اعلام نتیجه سازمان امور اجتماعی کشور و تعیین تسهیل گران، این دفاتر تسهیل گری در سه منطقه حسن آباد، کشتارگاه و اسکان آغاز به کار خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار