مجموعه واحدهای آموزشی ارامنه اصفهان همانند سایر واحدها در تیم راهبری تعلیم و تربیت آموزش و پرورش استان هستند

اصفهان (پانا) - درحاشیه بازدید از مدارس ارامنه عنوان شد:مجموعه واحد های آموزشی ارامنه جلفای اصفهان همانند سایر واحد های آموزشی استان در تیم راهبری تعلیم و تربیت آموزش و پرورش استان اصفهان می باشند.

کد مطلب: ۸۸۶۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
مجموعه واحدهای آموزشی ارامنه اصفهان همانند سایر واحدها در تیم راهبری تعلیم و تربیت آموزش و پرورش استان هستند

در حاشیه دیدار از مدارس ، همکاران و دانش آموزان مدارس ارامنه، مدیر کل آموزش و پرورش استان با اسقف اعظم خلیفه گری ارامنه اصفهان دیدار و گفتگو کرد .

در این دیدار که جمعی از معاونین ، مشاورین و مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان مدیر کل را همراهی می کردند نشستی صمیمانه با کارکنان و مسئولین مدارس ارامنه اصفهان برگزار گردید .

در ابتدای این برنامه مسئولین مدارس ضمن ارائه گزارش از وضعیت تحصیلی دانش آموزان به دست آوردهای بدست آمده که حاصل تلاش معلمین و اولیاء دانش آموزان می باشد اشاره نمودند .

در ادامه اسقف اعظم ضمن تشکر از مساعدت های اداره کل آموزش و پرورش استان از حمایت ها و تلاش های مجموعه آموزش و پرورش تشکر و قدردانی نمود و گفت : خدا را شکر می کنم که این همراهی و همیاری تا به امروز برای اداره امور به نحو احسن صورت گرفته و از شما بابت این موضوع تشکر ویژه دارم .

وی امر آموزش را در مدارس ارامنه از اولویت های مهم دانست و گفت:نگاه ما به دانش آموزان به عنوان رهبران و مدیران آینده جامعه است.

سپس مدیرکل آموزش وپرورش استان با عرض تبریک به مناسبت آغاز سال نو میلادی ضمن تشکر از تلاش های همکاران شاغل در مدارس ارامنه به نقش ارتباط اولیاء و مربیان در جهت رشد و اعتلای آموزش در این مدارس اشاره نمود و از حمایت های خلیفه گری ارامنه و توجه ایشان به امر آموزش تقدیر نمود .

محمد اعتدادی در ادامه افزود : مجموعه واحد های آموزشی ارامنه جلفای اصفهان همانند سایر واحد های آموزشی استان در تیم راهبری تعلیم و تربیت آموزش و پرورش استان اصفهان می باشند.

وی در ادامه به دست آوردهای مهم کسب شده توسط دانش آموزان مدارس ارامنه اشاره و ضمن تشکر از معلمان و اولیاء این مدارس این دست آورد را ارزشمند برای مجموعه آموزش و پرورش استان دانست .

در ادامه این برنامه جوانی معاون آموزش ابتدایی طی سخنان کوتاهی به توجه مسئولین به امر آموزش در مدارس ارامنه اشاره نمود و آن را از نشانه های توسعه یافتگی در امر آموزش دانست .

وی ضمن ابراز خوشحالی از توجه مسئولین مدارس ارامنه به امر آموزش ، بالابردن سطح بینش دانش آموزان را نتیجه تلاش بی وقفه همکاران و همدلی با اولیاء دانست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار