مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

اصلاح 15660 ورقه امتحان نهایی در ارومیه تداوم دارد

ارومیه(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: امتحانات نوبت دی ماه سال تحصیلی جاری این استان همانند نوبت خرداد و شهریور97 و با حضور 15 هزار و 660 دانش آموز دوره نظری و پیش دانشگاهی برگزار شده و اصلاح این اوراق در مرکز استان تداوم دارد.

کد مطلب: ۸۸۶۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد
اصلاح 15660 ورقه امتحان نهایی در ارومیه تداوم دارد

ابراهیم محمدی در حاشیه بازدید از حوزه های اجرا و اصلاح اوراق امتحانی در ارومیه در گفت و گو با خبرنگار پانا با اشاره به آمار دانش آموزان به تفکیک رشته و جنس افزود: این دانش آموزان شامل دوره پیش دانشگاهی در سه رشته تجربی، انسان و ریاضی به تعداد پنج هزار نفر و دانش آموزان رشته نظری به تعداد بیش از 10 هزار نفر است.
وی گفت: این امتحانات در 37 حوزه اجرا در استان برگزار شد که سوالات امتحانی یک روز قبل از آغاز امتحان به صورت رمز دار از طریق سامانه های اجرا توسط عوامل اجرایی دریافت شدند.
محمدی بیان کرد: در روز امتحان با توجه به تعداد دانش آموزان شرکت کننده رمز بازگشایی سوالات دریافت و نسبت به تکثیر آنها نیم ساعت قبل از آغاز امتحان اقدام می شود که این موضوع شائبه هر گونه افشای سوالات را از بین می برد.
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه امتحانات نهایی دانش آموزان استان در 2 بخش پیش دانشگاهی و نظری از هشتم تا 19 دیماه برگزار شد، افزود: در اصلاح اوراق امتحانی دبیران با تجربه و متخصص شهرستان ارومیه همکاری دارند.
این استان دارای 594 هزار دانش آموز است که در پنج هزار مدرسه تحصیل می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار