برگزاری جشنواره نخستین واژه آب در جلگه رخ

جلگه رخ (پانا) - جشنواره نخستین واژه آب در روستای نسر برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۶۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره نخستین واژه آب در جلگه رخ

جشنواره نخستین واژه آب در روستای نسر از منطقه جلگه رخ برگزار شد. این جشنواره با همکاری اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان تربت حیدریه و ادره آموزش و پرورش منطقه جلگه رخ برگزار شد این جشنواره با حضور مسئولین منطقه و 520 دانش آموز روستای نسر از مقاطع مختلف تحصیلی برگزار شد.

محمود قهار رئیس آموزش و پرورش منطقه جلگه رخ ضمن تشکر از اداره آب و فاضلاب روستایی تربت حیدریه و برگزار کنندگان این جشنواره گفت: ما در مبحث آب دچار بحران جدی هستیم و آموزش و پرورش چند سالی است به جد در پویش نجات آب حضور دارد و با آگاهی به دانش آموزان، آنان را در مصرف درست آب راهنمایی و هدایت می کند.

قهار افزود: همه ما باید الگوی خوبی در مصرف درست آب برای دانش آموزان باشیم و از دانش آموزان می خواهم که به عنوان ناجیان آب نه تنها در مدرسه بلکه در خانواده و جامعه به کسانی که آب را اصراف می کنند تذکر دهند.

ابراهیم جواهریان رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان تربت حیدریه نیز ضمن تشکر از همراهی آموزش و پرورش در نجات آب گفت: متاسفانه در کشور ما میزان بارش باران کم است و ما منابع محدود آب داریم و با این وجود متوسط مصرف آب در ایران حدود دو برابر متوسط جهانی است و اگر چاره اندیشی نکنیم در آینده نزدیک بحران خطرناک آب داریم.

جواهریان در ادامه گفت: از آنجا که مدرسه بهترین مکان برای آموزش است ما در قالب جشنواره «آب نخستین واژه» حساسیت دانش آموزان نسبت به مصرف درست آب را افرایش می دهیم و دانش آموز را ناجیان واقعی آب می دانیم.

در حاشیه این مراسم از بهترین نقاشان دانش آموز مسابقه نجات آب تقدیر شد و 4 دانش به صورت نمادین لباس ناجی آب را پوشیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار