کارگاه آموزشی دانش افزایی و توانمندسازی بانوان فرهنگی تربت حیدریه برگزار شد

تربت حیدریه(پانا) - امور بانوان آموزش و پرورش تربت حیدریه ، کارگاه آموزشی دانش افزایی و توانمندسازی بانوان فرهنگی با موضوع آسیب های اجتماعی نوپدید حوزه زنان و دختران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۶۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی دانش افزایی و توانمندسازی بانوان فرهنگی تربت حیدریه برگزار شد

کارگاه آموزشی توانمندسازی بانوان با موضوع آسیب های اجتماعی نوپدید حوزه زنان و دختران با حضور اساتید استان و شهرستان طی 4 جلسه در سالن والفجر تربت حیدریه برگزار شد.

لیلی صباغیان معاون هماهنگی و کارشناس امور بانوان و جوانان آموزش و پرورش تربت حیدریه در حاشیه برگزاری این کارگاه با تبریک ولادت حضرت زینب(س)، گفت: این دوره آموزشی در راستای توانمند سازی بانوان فرهنگی برگزار شده و برگزاری سالانه این همایش به جهت حساس سازی و ارتقای آگاهی های بانوان فرهنگی و ارائه این آموزش ها توسط بانوان فرهنگی به دختران نوجوان
می باشد.

وی ضمن تقدیر از همکاری اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، دادگستری و دادستانی و فرماندهی انتظامی شهرستان، معاونین وکارشناسان حوزه ستادی از سایر دستگاه ها خواست تا حمایت های خود را از آموزش و پرورش توسعه دهند .

وی گفت: دراین دوره از گارگاه آموزشی موضوعاتی همچون فضای مجازی و آسیب های آن، حقوق زنان در منشور حقوق شهروندی، اعتیاد و آسیب های آن و طلاق عاطفی مطرح شد.

در پایان این دوره 16 ساعته شرکت کنندگان گواهی حضور دریافت نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار