پرداخت هزار میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان از ابتدای سال

تهران (پانا) - ​مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از پرداخت ۱۰۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد و نیازمندان در ۱۰ ماهه سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۶۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت هزار میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان از ابتدای سال

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، مجید باجلان در سفر به استان قزوین با اشاره به جایگاه قرض‌الحسنه در روایات و احادیث معصومین (ع) تاکید کرد: قرض‌الحسنه در کمیته امداد همواره مورد توجه بوده است و از همان سال‌های اولیه پرداخت وام قرض‌الحسنه در الویت برنامه‌های امداد قرار داشته است.

باجلان با یادآوری شرایط شکل‌گیری صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت گفت: این صندوق با مجوز بانک مرکزی راه‌اندازی شده است و تاکنون با اتخاذ شیوه‌های مناسب، تلاش کرده پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه واقعی را در جامعه به اجرا درآورد.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت ادامه داد: پرداخت وام به نیازمندان تحت حمایت برای مصارف کارگشایی، درمان بیماری، هزینه تحصیلی، ودیعه مسکن، اشتغال و رهایی از مشکلات و گرفتاری‌ها با روش‌های متفاوت در حال انجام است.

باجلان افزود: با هماهنگی‌های انجام شده و مجوز اخذ شده از بانک مرکزی، سقف تسهیلات این صندوق در سرفصل اشتغال ۳۰ میلیون تومان، در سرفصل‌ ودیعه مسکن ۱۵ میلیون تومان و وام کارگشایی پنج میلیون تومان با بازپرداخت ۳۶ ماهه پیش‌بینی شده است.

وی اعلام کرد: در ۱۰ ماهه سال جاری ۲۱۰ هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان در سراسر کشور، بیش از ۱۰۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از صندوق امداد ولایت دریافت کرده‌اند.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت عنوان کرد: ۱۹۰ هزار فقره از این تسهیلات در سرفصل وام ضروری و ۲۰ هزار فقره با رقم ۳۲۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات اشتغال‌زایی بوده است.

وی یادآور شد: این صندوق با هدف پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه واقعی به مددجویان و نیازمندان راه‌اندازی شده و اکنون ۳۵ شعبه در کشور دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار