بازدید معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران از منطقه چهاردانگه

چهاردانگه (پانا) - معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران به همراه هیئت همراه از آموزشگاه‌های مقطع متوسطه منطقه چهاردانگه بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۸۶۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران از منطقه چهاردانگه

میررضا شفیع پور، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جمع کارکنان اداره آموزش پرورش چهاردانگه گفت: باید به گروه‌های آموزشی توجه ویژه داشته باشیم، گروه‌های آموزشی بازوان توانمند کیفیت‌بخش در مدارس هستند زیرا هر میزان که ما به این گروه‌ها توجه داشته باشیم به همان میزان به سطح آموزش مدارس کمک کرده‌ایم.

شفیع پور با اشاره بر برنامه های تعالی نظیر تفاهم نامه بین اداره کل و مناطق، برنامه عمل، اجرای طرح بازدید های همتا، هدایت تحصیلی و تغییر ساختار شش-سه-سه اظهار کرد: کارکنان و همکاران این حوضه در منطقه چهاردانگه بسیار نیروهای توانمند و فعال هستند و وجود صنایع آموزش برای سرگروه های درسی نشانه پویایی و تحرکات لازم است.

او افزود: گروه های آموزشی باید در چندین بخش از جمله حوضه های طرح مشارکت تدریس در دوره های اول و دوم، طرح سوال و نقد و برسی کتاب درسی فعال تر باشند.

معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با اشاره به اینکه منطقه چهاردانگه نسبت به چند سال گذشته دچار تغییر و تحولات خوب و چشمگیری شده است، ادامه داد: دبیر باید علاوه بر ارزیابی آموزشی، ارزیابی اخلاقی از دانش آموزان داشته باشد و در نشست های انجمن اولیا مربیان به اولیای دانش آموزان ویژگی های فرزندشان را انتقال دهد.

او بیان کرد: سرگروه های درسی به عنوان یک پورسه موفق آثارش را در رده های جهانی و حتی در ایران به نمایش گذاشته است.

شفیع پور در پایان خاطرنشان کرد: ما اگر بخواهیم یک معلم توانمند داشته باشیم باید روش های تدریس را اصلاح کنیم و جمعی از همکاران را گرد هم آوریم تا در مقابل یکدیگر تدریس کنند تا نقاط قوت و ضعف یکدیگر را دریابند بلکه این بهترین شیوه برای توانمند سازی کار معلم و بهترین شیوه برای اصلاحات تدریس و یادگیری است.

/خبرنگار: فاطمه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار