دوره آموزشی رابطین خبرگزاری پانا آذربایجان غربی برگزار شد

ارومیه(پانا)-دوره آموزشی - توجیهی رابطین خبرگزاری پانا در مناطق ٢٤ گانه آذربایجان غربی امروز در ارومیه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۶۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزشی رابطین خبرگزاری پانا آذربایجان غربی برگزار  شد

حسین عباس زاده در این گردهمایی گفت : رسانه و اصحاب رسانه یکی از ارکان شفاف سازی در امر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به آحاد جامعه هستند و تنویر افکار عمومی و خط دهی به ذهن مخاطب برآیند این فعالیت است.

عباس زاده خبرگزاری پانا را بازوی اطلاع رسانی عملکرد آموزش و پرورش دانست و گفت: خبرگزاری پانا رسانه تخصصی آموزش و پرورش است و باید همه سیاست های این مجموعه و سیاست های مدیر کل و معاونین و مدیران مناطق را در انتشار و رصد اخبار مد نظر قرار دهد.

وی افزود:خبرگزاری پانا بهترین بستر و مکان برای پرورش وتربیت قشر خبرنگار فعال دانش آموزی و استعدادهای ناب اجتماعی در سطح جامعه است .

رییس سازمان دانش آموزی استان با اشاره به حضور فعال ومستمر خبرنگاران پانا درتمامی برنامه های استان و عملکرد عمومی این خبرگزاری گفت : خبرگزاری پانای استان آذربایجان غربی به واسطه فعالیت حرفه ای و با توجه به حضور مستمر خبرنگاران این خبرگزاری در پوشش جلسات وبرنامه های تمامی ادارات استان مورد توجه و استقبال مدیران دستگاه ها و ، مخاطبین و به خصوص قشر فرهنگی قرار گرفته و باید این روند تداوم داشته باشد.

وی اذعان کرد: لازمه پیشرفت هرچه بهتر وبیشتر اهداف خبرگزاری پانا وسازمان دانش آموزی ، همکاری و تعامل همه جانبه ادارات به خصوص مجموعه های درون سازمانی آموزش و پرورش می باشد.

عباس زاده گفت: آموزش های تئوری و آکادمیک لازمه پیشرفت عملکردی و عملی است و دوره های آموزشی خبرگزاری پانا طی سال تحصیلی و در ایام تابستان برگزار می شوند که سال تحصیلی گذشته بیش از ١١٠٠ دانش آموز در این دوره حضور یابتند همچنین برنامه ریزی های لازم برای برگزاری دوره آموزشی و پرورش استعداد های خبری و ارتقای سواد رسانه ای برای ١٥٠٠ دانش آموز در سال تحصیلی جاری صورت گرفته است.

رئیس سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی اضافه کرد.:خبرگزاری پانا در امر پرورش وتربیت قشر خبرنگار و تحویل به جامعه رسانه ای نیز عملکرد بسیار خوبی داشته که آمار گسترده ای از خبرنگاران دانش آموزی که در حال حاضر درتمامی ادارات وخبرگزاریها درامراطلاع رسانی فعالیت دارند راتقدیم جامعه اصحای رسانه نموده است.

عباس زاده به موفقیت های سازمان دانش آموزی استان نیز اشاره کرد و گفت: طی سال اخیر ٢ مقام دومی و یک مقام سومی در اردوی ملی، کسب کرسی نایب رییسی و ریاست کمیسیون فرهنگی و هنری، رتبه های برتر خبرگزاری پانا ، ساماندهی مناسب بوفه های مدارس و همسان سازی پوشاک مدارس و اجرای طرح های دانش آموزی ستاد احیای دریاچه ارومیه نشان از برنامه ریزی ویژه این سازمان برای سال تحصیلی جدید در حوزه دانش آموزی دارد.

دوره آموزشی - توجیهی رابطین خبرگزاری پانا در مناطق ٢٤ گانه آذربایجان غربی امروز در محل سالن جلسات سازمان دانش آموزی استان و با تدریس محمد پور رییس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان و مدرسه رشته ارتباطات در دانشگاه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار