جلسه کمیته همکاری‌ حوزه‌های علمیه با آموزش و پرورش ناحیه یک ری برگزارشد

شهرری (پانا) - با حضور مسئولین اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری، اداره ارشاد اسلامی ری، حوزه‌های علمیه حضرت عبدالعظیم(ع) و الزهرا(س)، اوقاف و امور خیریه ری و ستاد اقامه نماز شهرستان جلسه کمیته همکاری‌ حوزه‌های علمیه با آموزش و پرورش برگزارشد.

کد مطلب: ۸۸۶۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کمیته همکاری‌ حوزه‌های علمیه با آموزش و پرورش ناحیه یک ری برگزارشد

بهروز نصیری رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت: این جلسه در جهت بهینه سازی فعالیت‌های مبلغین حاضر در مدارس و بالا بردن کیفیت آموزش‌های دینی برگزار می‌شود.

نصیری با تاکید بر این‌که اعزام مبلغین به مدارس از کانال اداره صورت گیرد، گفت: همکاری معلمان و کادر اجرایی مدرسه با مبلغین و برگزاری جلسات توجیهی و معرفتی با محتوای علمی جهت فراهم شدن زمینه‌های کاری ائمه جماعات لازم است.

کنگرلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری نیز با اشاره به این مطلب که مبلغین این اداره از آموزش‌های لازم و کافی برخوردار بوده و هستند، گفت: ما از گفتمان‌های دینی در مدارس حمایت می‌کنیم و در نظر داریم که این گفتمان‌ها را در دهه مبارک فجر گسترش دهیم.

در ادامه حاضرین درخصوص توانایی ادارات متبوع خود در جهت بالا بردن کیفیت کار مبلغین و ائمه جماعات صحبت کردند.

درپایان مقرر شد با همکاری اداره تبلیغات، اوقاف و آموزش و پرورش ماهانه جلسات توانمندی برای مبلغین و ائمه جماعات با حضور اساتید در بقاع متبرکه برگزار گردد که موجب بالا رفتن کیفیت کار دینی در مدارس شود.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار