جشنواره بین المللی شعرسپید اروند درآبادان

آبادان (پانا) - هشتمین جشنواره صلح شعر سپید منطقه آزاد اروند درتالار مهر آبادان افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۸۶۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره  بین المللی شعرسپید اروند درآبادان

همایون قنواتی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند (آبادان و خرمشهر) در این مراسم برگزاری جشنواره بین المللی صلح شعر سپید اروند را گامی در گسترش دیپلماسی فرهنگی عنوان کرد و گفت:هدف این جشنواره انتقال پیام صلح دوستی ملت ایران از طریق ادبیات است.

قنواتی نیزافزود:توسعه دیپلماسی فرهنگی باعث گسترش فعالیت های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است و از این رو سعی می شود توانمندی ها منطقه به جهان معرفی شود.
او اظهارداشت:بدون شک حضور فرهیختگان فرهنگی و هنری کشورهای مختلف بیانگر این واقعیت است که شهرستان های مرزی آبادان و خرمشهر از امنیت خوبی برای جذب سرمایه گذار خارجی و داخلی برخوردار است.
و تاکنون حضور 20 شاعر از کشورهای لبنان، عمان، تونس، سوریه، عراق، اردن و بحرین به همراه 20 شاعر از کشور برای حضور در این جشنواره قطعی شده است.

دبیر هشتمین جشنواره بین المللی صلح شعر سپید اروند گفت:تعداد شاعران کشورهای خارجی نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است.

گفتنی است:هشتمین جشنواره بین المللی صلح شعر سپید منطقه آزاد اروند تاروزجمعه 28 دیماه در آبادان و خرمشهر ادامه دارد وعلاقمندان به شعر وفرهنگ می توانند دراین جشنواره حضور به عمل رسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار