رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین؛

امنیت غدایی با تلاش کشاورزان ایجاد می شود

قزوین (پانا) - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت :حفظ امنیت غدایی جز با تلاش کشاورزان و بهره برداران امکان پذیر نیست .

کد مطلب: ۸۸۶۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
امنیت غدایی با تلاش کشاورزان ایجاد می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین فاطمه خمسه در آیین تجلیل از تولید کنندگان برتر شهرستان البرز که با حضور حجت السلام مهدوی امام جمعه الوند ، رضا گروسی فرماندار البرز و بهره برداران برگزار شد گفت : به هر میزان در بخش کشاورزی سرمایه گذاری بیشتر شود استقلال کشور را در پی خواهد داشت .

خمسه به دستاوردهای جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت : بیشترین سرمایه گذاری برای اجرای سیستم های نوین آبیاری اجرا شده است که الحمدالله مزایای ان را بهبود و مدیریت منابع آبی خواهیم دید .

وی اولویت های اصلی جهاد کشاورزی سامانه های نوین آبیاری و توسعه گلخانه دانست و گفت : در زمینه توسعه گلحانه هیچ محدودیتی نداریم و با توجه که اینکه گلخانه یک فعالیت سبز است از این طرح حمایت جدی می کنیم .

به گفته وی در این شرایط سخت تمام کشاورزان و بهره برداران که برای تولید محصولات کشاورزی و امنیت غدایی تلاش می کنند نمونه هستند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی تستان قزوین افزود: توسعه پایدار آب و خاک یکی از اصول کشاورزی مدرن است.

خمسه گفت : حفظ امنیت غدایی و خود کفایی در تولید محصولات کشاورزی باتلاش کشاورزان و بهره برداران امکانپذیر است.

به گفته وی امسال ضمن افزایش۲۰ درصدی خرید گندم محصول با کیفیتی نیز تولید کردیم .

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت :شهرستان البرز امسال در سرما زدگی باغات خسارت زیادی دید که امیدواریم با استهمال تسهیلات بانکی کمکی به این عزیزان بشود.

وی به دستاوردهای بخش کشاورزی استان اشاره کرد و گفت : ازابتدای سال جاری تاکنون برای۴ هزار نفر دربخش کشاورزی استان شغل ایجاد شده است .

خمسه گفت : درتوسعه سامانه های نوین آبیاری نیز در صددیم با مشارکت کشاورزان تعهد ایجاد شده را به پایان برسانیم

به گفته وی در حال بیش از ۴۶ هزار هکتار سامانه نوین ابیاری در استان اجرا شده است

خمسه تصریح کرد ما بدنبال افزایش سطح کشاورزی نیستم و کشاورزانی که سامانه نوین اجرا می کنند بایستی سطح زیر کشت خود را حفط و مانع از افزایش آن شوند.

در پایان از ۱۳ کشاورز برتر شهرستان البرز تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار