برگزاری جلسه رؤسای واحدهای دانشگاه آزاداسلامی استان تهران در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران ، حرکت به سوی درآمدزایی غیرشهریه ای را اصلی اساسی در توسعه کیفی دانشگاه آزاد اسلامی دانست و بر تمرکز بیشتر در زمینه توسعه اقتصاد دانش بنیان تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۸۶۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه  رؤسای واحدهای دانشگاه آزاداسلامی استان تهران در اسلامشهر

در این جلسه، محمود رضا آقامیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، با تاکید بر برنامه‌ریزی مطلوب در راستای دستیابی به اهداف دانشگاه آزاد اسلامی در این دهه از فعالیت آن، تدوین برنامه استراتژیک، بودجه‌بندی مناسب و عملیاتی کردن برنامه‌های مدون و نظارت دقیق بر اجرای برنامه‌ها را چهار اصل اساسی و مورد انتظار از رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برشمرد .

او در ادامه حرکت به سوی درآمدزایی غیرشهریه‌ای را اصلی اساسی در توسعه کیفی دانشگاه آزاد اسلامی دانست و بر تمرکز بیشتر بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان تاکید کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: واحدهای دانشگاهی می‌توانند با تدوین برنامه‌ های درآمدزایی و ارائه طرحهای دانش ­بنیان علاوه بر حل مسائل و معضلات کشور در زمینه ‌های گوناگون، منابع درآمدی جدیدی نیز ایجاد کنند.

سپس محمودرضا اسفندیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر نیز، با ارائه گزارشی از فعالیت‌های دانشگاه آزاد واحد اسلامشهر از بدو تأسیس تاکنون، به برخی از توانمندی‌های این واحد دانشگاهی اشاره و اظهارکرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر توانسته با بهره‌گیری از پتانسیل بالای علمی و تخصصی اساتید و کارکنان خود و همچنین برخورداری از فضا و امکانات آموزشی و پژوهشی مناسب بعنوان قطب علمی مطرح در جنوب غرب استان تهران، به سهم خود نقش مؤثری در پیشبرد اهداف دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تقویت بنیان علمی کشور داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار