رئیس سازمان دانش آموزی استان همدان خبر داد:

برگزاری جشنواره بومی محلی با حضور پیشتازان در سازمان دانش آموزی

همدان (پانا) - جلسه نشست رئیس سازمان دانش آموزی استان همدان با کارشناسان مناطق ١٩ گانه در اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۶۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره بومی محلی با حضور پیشتازان در سازمان دانش آموزی

در این جلسه رئیس سازمان دانش آموزی اهداف اصلی سازمان را توانمندسازی دانش آموزان جهت ورود به جامعه و ارگان های مختلف در آینده، ایجاد رفتار مثبت و پایدار در دانش آموزان، بالا بردن اعتماد به نفس و تقویت باور دانش آموزان به خود و تقویت تمایل به رفتارهای جمعی بیان کرد.

میرزایی در ادامه محصول خروجی این اهداف را فردی معتقد، آشنا با مهارت های زندگی فردی، اجتماعی و تشکیلاتی، مشارکت جو، قانونمند، مؤثر در جامعه و امیدوار به زندگی بیان کرد.
او سازمان دانش آموزی را مبتنی بر دانش آموز و مربی و تعامل بین آن ها دانست.
رئیس سازمان دانش آموزی در ادامه موضوع مدیریت و ساماندهی بوفه مدارس را یک موضوع ملی عنوان کرد و گفت: بخشنامه پایگاه تغذیه سالم مدارس تنها بخشنامه در حوزه آموزش و پرورش است که در جهت درآمدزایی ارائه شده و ما با امضاء شخص وزیر اجازه ورود به مقوله درآمدزای بوفه مدارس را پیدا کرده ایم.
او در ادامه ضمن تأکید بر برگزاری انتخابات سالم از مسئولان خواست تا انتخابات مجمع اعضا و مربیان را جدی بگیرند.
میرزایی با یادآوری این که مربیان و اعضاء منتخب بازوی توانمند و اجرایی استان در کشور خواهند بود، از کارشناسان خواست تا از انتصاب گرایی پرهیز و افراد جوان، قدرتمند، دلسوز و باتجربه را انتخاب کنند.
او تصریح کرد: دانش آموزان مستعد باید زودتر شناسایی شوند و در حوزه های مختلف مهارتی تحت آموزش مربیان تشکیلاتی قرار گیرند تا در مسابقات کشوری و اردوی ملی ٩٨ پر توان حاضر شوند.
در پایان رئیس سازمان استان ضمن اشاره به برنامه هایی همچون کلاس های آسیب های اجتماعی، جشنواره بومی و محلی و شورای برنامه ریزی در هر منطقه، از کارشناسان سازمان دانش آموزی مناطق خواست تا دهه فجر امسال را باشکوه تر و پرقدرت تر از سال های گذشته برگزار کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار