وزیر آموزش و پرورش در آئین تکریم و معارفه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی؛

از دشوارترین وظایف دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، هماهنگی بین سازمان‌ها و نهادها در موضوع‌های مشترک است

تهران (پانا) - وزیر آموزش‌وپرورش در آئین تکریم و معارفه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح کرد: از دشوارترین وظایف دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، هماهنگی بین سازمان‌ها و نهادها در موضوع‌های مشترک است.

کد مطلب: ۸۸۶۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
از دشوارترین وظایف دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، هماهنگی بین سازمان‌ها و نهادها در موضوع‌های مشترک است

به گزارش مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌وپرورش، عصر امروز آئین تودیع محمدرضا مخبر دزفولی دبیر سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی و سید سعیدرضا عاملی دبیر جدید این شورا که در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد، سید محمد بطحایی بابیان اینکه امروز به نمایندگی از جامعه بزرگ آموزش‌وپرورش، در این مراسم حضور دارم، گفت: ضمن خیرمقدم به دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی، اعلام می‌کنم مخبر دزفولی به‌واسطه احاطه‌ای که در حوزه‌های مختلف شورا دارد و پیشینه و اطلاعاتی که در این حوزه داشت، انصافاً یکی از موفق‌ترین مدیرانی است که به‌راحتی با کمترین هزینه و دلخوری به این نقطه از موفقیت رسیده است.

وی افزود: صفات اخلاقی ایشان به‌کرات مشاهده‌شده است و همه افرادی که با وی کارکرده‌اند این موضوع را درک کرده‌اند و بی‌تردید موضوعات احاطه مخبر دزفولی در علوم انسانی و اجتماعی خود نقطه دیگری از نقاط مثبت مخبر دزفولی است.

بطحایی با اشاره به بخشی از مشکلات دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، اظهار کرد: یکی از دشوارترین وظایف دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، هماهنگی بین سازمان‌ها و نهادهایی است که بر روی موضوع مشترک دارای اختلاف‌نظر هستند و هدف و منظور اتفاق‌نظر طرفین است که گاهی اوقات با رنجیدگی هم همراه است.

وی در ادامه گفت: مخبر دزفولی با توجه به تجارب، صبوری، اخلاق‌مداری و اطلاعات وسیعی که از موضوعات و مباحث داشتند یکی از موفق‌ترین افرادی بودند که به‌راحتی با کمترین هزینه به این اتفاق‌نظر دست پیدا می‌کرد.

وزیر آموزش‌وپرورش با آرزوی موفقیت در تمامی عرصه‌های علمی و اجتماعی برای مخبر دزفولی، خاطرنشان کرد: در اوایل حضورم در وزارت آموزش‌وپرورش با آقای عاملی در خصوص حضور وی در این وزارتخانه صحبت کردم و در همان روزها دریافتم که وی دارای رفتاری متواضعانه، تجارب غنی و ذهنی فعال است و در یافتن گره‌های موجود در فرایند انجام کار بسیار خبره است و بارزترین نکته مدیریتی سید سعید رضا عاملی رفتار مدیریتی مبتنی بر انسانیت و همچنین شناخت از مسائل جهانی با نگاه ملی و دینی است.

گفتنی است این مراسم با حضور اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، اعضای هیئت دولت، رؤسا و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها، علماء، اندیشمندان، هنرمندان و سایر مقامات کشوری و لشکری امروز سه‌شنبه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

سعید رضا عاملی با تأیید مقام معظم رهبری به عضویت شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب شد و حسن روحانی رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز با صدور حکمی حجت‌الاسلام «سید سعید رضا عاملی» را برای مدت چهار سال به‌عنوان «دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی» منصوب کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار