مدیر آموزش و پرورش حمیدیه خبرداد:

برگزاری جشن تکلیف۳۰۰نفراز دختران دانش آموز

حمیدیه (پانا)-صبح امروز25دیماه جشن تکلیف دانش آموزان دختردرسالن اجتماعات اردوگاه شهدای دانش آموز دهکده برگزارشد.

کد مطلب: ۸۸۶۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن تکلیف۳۰۰نفراز  دختران  دانش آموز

کریم سعیداوی رئیس آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه گفت: برگزاری مراسم با عنوان جشن تکلیف دانش آموزان از جمله عوامل بسیار موثری است که کودک ونوجوان را به اهمیت ادای تکلیف الهی که همان نماز است پی می برد و آموزش و پرورش باید به این مسئله اهتمام ویژه داشته باشد.
او خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری جشن تکلیف را زمینه سازی و ایجاد آمادگی دانش آموزان برای آغاز دوران تکلیف به شکلی جذاب و تبدیل این روز به خاطره ای خوش و به یاد ماندنی برای دانش آموزان برشمرد.
کریم سعیداوی بیان داشت : دانش آموزان باید با فراگیری واجبات دینی و دیگر فرایض الهی، در راه رضایت وقرب الی الله قدم بردارند و دختر مسلمانی که به سن تکلیف رسیده باید همواره در پناه حجاب، عفت خود را نیز حفظ نمایند.
وی اضافه کرد: اگر دستورات اسلام و قرآن در جامعه پیاده شود شاهد جامعه ای سالم و پاک خواهیم بود و انجام واجبات و دوری از گناه و ناپاکی ها، موجبات سعادت دنیوی و اخروی را فراهم خواهد ساخت.
گفتنی است مراسم جشن تکلیف با حضور ۳۰۰نفر از دانش آموزان دختر دبستان های فدک،ام البنین ،صدرالسادات ،حضرت زینب شهرستان حمیدیه بصورت نمادین در اردوگاه دهکده با هدف انجام فرایض دینی نماز، روزه، احکام شرعی و رعایت حجاب اسلامی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار