مشاور جوان مدیرکل آموزش و‌پرورش سیستان و‌بلوچستان خبر داد:

برگزاری نخستین جلسه ویدیو کنفرانس گروه مشاوران جوان ادارات آموزش و‌پرورش استان

زاهدان (پانا) – مشاور جوان مدیرکل آموزش و‌پرورش سیستان و‌بلوچستان از برگزاری نخستین جلسه ویدیویی مشاوران جوان ادارات آموزش و‌پرورش سراسر استان با هدف تشریح برنامه‌های قابل اجرا در این حوزه و پیگیری مشکلات دانش آموزان و فرهنگیان جوان خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۶۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نخستین جلسه ویدیو کنفرانس گروه مشاوران جوان ادارات آموزش و‌پرورش استان

عبدالرئوف براهوئی در این ارتباط ویدیویی با‌تاکید بر اینکه یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران جوان‌گرایی است اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) روح اعتماد به نفس و خودباوری را در میان جوانان زنده کرد و امید خود را نیز همواره جوانان می دانستند.

او تشکیل گروه مشاوران‌جوان را در آموزش وپرورش با توجه به گستردگی فعالیت‌ها و ارتباط آن با دانش آموزان و فرهنگیان جوان ضروری دانست و گفت: استفاده از توان و انرژی جوانان و بالاخص فرهنگیان‌جوان در مسئولیت‌ها و مدیریت‌های مختلف، موجب ایجاد روحیه‌ نشاط و زمینه‌ای برای ایجاد تحول در نظام تعلیم و تربیت خواهد بود.

مشاور جوان مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: ماموریت مهم دیگر گروه مشاوران‌جوان بایستی در زمینه‌ی ایجاد بستر ورود فکر و ایده‌های نو و خلاقانه جوانان در پیکره دستگاه‌ عظیم آموزش و پرورش با هدف تسریع و تسهیل در نیل به اهداف سند تحول بنیادین باشد.

او ادامه داد: باید فعالیت‌های فکری، مشورتی و ارائه نظرات، ایده‌ها و ابتکارات در حوزه‌ی تحول بنیادین در آموزش و‌پرورش، جایگاه و مقام معلم در جامعه و افزایش توانمندی جوانان در عرصه‌های مدیریتی به عنوان سرفصل‌های کاری مهم مشاوران جوان باشد.

براهوئی با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان ابراز داشت: باید مشاوران جوان به گونه‌ای عمل کنند که با شناسایی راه‌های مقابله با جنگ نرم، به خصوص در حوزه جوانان و افزایش بصیرت و آگاهی نسل‌جوان از برنامه‌های دشمنان در خصوص مایوس نمود آنان بوسیله‌ی القای تفکرات باطل در فضای مجازی جلوگیری کنند.

او در پایان بر انجام فعالیت در حوزه مشاور‌جوان با برنامه‌ای منسجم و تدوین شده که به تمامی مشاوران جوان آموزش و پرورش استان نیز ارائه خواهد شد تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار