معاون پرورشی آموزش و پرورش خراسان جنوبی :برگزاری جشن تکلیف 12 هزار دانش آمو دختر و پسر خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی از برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان خبرداد و گفت : در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن تکلیف 12 هزار دانش آموز دختر پایه سوم ابتدایی و پسر پایه هشتم متوسطه اول برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۸۶۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی آموزش و پرورش خراسان جنوبی :برگزاری جشن تکلیف 12 هزار دانش آمو دختر و پسر خراسان جنوبی

فرشید جعفری ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار پانا بر اطلاع رسانی دقیق و کارشناسانه خدمات 40 ساله انقلاب اسلامی در عرصه تعلیم و تربیت تأکید کرد و گفت: مهم ترین هدف قیام امام خمینی پایه گذاری حکومت اسلام ناب محمدی و بر قراری عدالت در همه عرصه ها به ویژه عدالت آموزشی بود.

او، با اشاره به برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان شهرستان های قاینات، بشرویه و زیرکوه ادامه داد: به کوری چشم دشمنان نظام و انقلاب چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به عنوان نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران می درخشد و به نماد ظلم ستیزی و مقاومت مجاهدانه مردم غیور ایران در برابر ستمگری ها و ددمنشی های نظام سلطه تبدیل می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی از برگزاری بیش از 50 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در ایام ا... دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: ویژه برنامه های دهه مبارک فجر با نواختن زنگ انقلاب در ساعت 9:30 صبح 12 بهمن و همزمان با ورود تاریخی امام راحل به میهن، آغاز می شود.

جعفری گفت: غبار روبی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزی و فرهنگیان در طول دهه مبارک فجر، برگزاری جشن های انقلاب در مدارس استان، بیان دستاوردهای چهل ساله انقلاب در عرصه تعلیم و تربیت توسط صاحبنظران و اندیشمندان این حوره در استان برای اولیا و دانش آموزان و برپایی مسابقات فرهنگی و هنری از دیگر برنامه های پیش بینی شده در دهه فجر امسال به شمار می رود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که دانش آموزان و فرهنگیان خراسان جنوبی همواره با حضور فعال در تمامی عرصه ها به رسالت خود نسبت به انقلاب و آرمان های آن عمل کرده اند، افزود: دانش آموزان و فرهنگیان خراسان جنوبی در یوم ا... 22 بهمن امسال پر شور تر از قبل با شور و شعور انقلابی در راهپیمایی شرکت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار