دوره آموزشی رابطین خبرگزاری پانا آذربایجان غربی برگزار می شود

ارومیه(پانا)- رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی از برگزاری دوره رابطین خبرگزاری پانا در مناطق 24 گانه آموزش و پرورش استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۶۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزشی رابطین خبرگزاری پانا آذربایجان غربی برگزار می شود

حسین عباس زاده در گفت و گو با خبرگزاری پانا با اعلام این خبر گفت: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری دوره آموزشی رابطین خبرگزاری پانا در مناطق 24 گانه اموزش و پرورش استان صورت گرفته و رابطین پانا روز چهارشنبه 26 دی ماه در محل سالن جلسات سازمان دانش آموزی استان حضور خواهند یافت.

وی گفت: هدف از برگزاری این دوره را ارتقاء سطح کمی و کیفی اخبار آموزش و پرورش در خبرگزاری پانا، هم افزایی ظرفیت های خبرگزاری پانا و مجموعه اطلاع رسانی آموزش و پرورش، بهره مندی از ظرفیت اطلاع رسانی خبرگزاری پانا در راستای اعتلای اخبار حوزه آموزش و پرورش و افزایش همکاری و آشنایی بیشتر رابطین خبری با این حوزه است.

عباس زاده به اهمیت اعتلای سواد رسانه ای جامعه اشاره و این مهم را یکی از اهداف این دوره بیان کرد و افزود: اهمیت سواد رسانه ای در درک درست و اهداف پیدا و پنهان خبر و حوزه دادو ستد اطلاعات است. در جهان امروزی سن استفاده از رسانه تا حد دانش آموزان متوسطه اول پایین آمده و آموزش و پرورش برنامه ریزی ویژه ای را برای اعتلای این امر دارد که خبرگزاری پانا یکی از مهم ترین ابزارهای تحقق این مهم است.

وی گفت: این همایش یکی از برنامه های راهبردی خبرگزاری پانا محسوب می شود و ما در مجموعه سازمان دانش اموزی تمام تلاش خود را درجهت توسعه هرچه بهتر و بیشتر خبرگزاری پانا انجام خواهیم داد.

دوره آموزش رابطین خبرگزاری پانا در استان آذربایجان غربی روز چهارشنبه 26 دی ماه 97 با حضور رابطین این خبرگزاری در مناطق 24 گانه آموزش و پرورش استان و با تدریس محمدپور مدرس دانشگاهی رشته ارتباطات برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار