رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور: دانش آموزان با نیاز ویژه باید مورد توجه ویژه خیرین باشند

تهران (پانا) - رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت به زودی همایشی در آموزش و پرورش استثنایی برگزار می‌شود و امیدوار است که از طریق آن بخشی از دغدغه‌های دانش آموزان با نیازهای ویژه مرتفع شود.

کد مطلب: ۸۸۶۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور: دانش آموزان با نیاز ویژه باید مورد توجه ویژه خیرین باشند

دفتر نمایندگی آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران با حضور حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، کریمی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرتهران،شریعتی عضو هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، روزبهانی عضو هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، ساکی کارشناس مدیریت مشارکتهای مردمی سازمان نوسازی مدارس،شهباز بیگی مشاور مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران،پازوکی مسول نمایندگی خیرین مدرسه ساز در آموزش و پروش استثنایی، افتتاح شد.

در این مراسم محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت:به زودی همایشی در آموزش و پرورش استثنایی برگزار می کنیم که امیدواریم به وسیله آن بتوانیم بخشی از دغدغه های دانش آموزان با نیازهای ویژه را مرتفع سازیم. وی با اشاره به اینکه جامعه خیرین مدرسه ساز مشارکت پنجاه درصدی در امر مدرسه سازی داشته تصریح کرد:امروز خیرین مدرسه ساز در برخی کشورها نظیر آلمان،ترکیه،امارات متحده عربی،هندوستان مدارس ایرانی بنا کردند و به زودی در کانادا و آمریکا نیز این امر را گسترش می دهندتا دانش آموزان ایرانی مجبور نباشند در مدارس بیگانه تحصیل کنند. ریس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور خاطرنشان کرد:دانش آموزان با نیازهای ویژه(استثنایی) باید مورد توجه ویژه خیرین باشند.

شهباز بیگی مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در ادامه این جلسه ضمن تقدیر از زحمات خیرین مدرسه ساز و رئیس آموزش و پرورش استثنایی اظهار داشت:پرداختن به مقوله مدرسه سازی امری مهم و ارزشمند است و خیرین در این امر همواره یک قدم جلوتر از مسئولین حرکت کردند. وی ادامه داد: کمبود فضاهای آموزشی تنها بخشی ازمشکلات دانش آموزان با نیازهای ویژه بوده و باید همه مسئولین پرداختن به دغدغه های این دانش آموزان را دررأس امور خود قرار دهند .

کریمی رئیس آموزش و پرورش استثنایی در ادامه این جلسه ضمن خیر مقدم و تشکر از خیرین گفت:در شهر تهران 6هزار دانش آموز با نیاز ویژه مشغول تحصیل هستند. وی ادامه داد:متاسفانه این دانش آموزان با کمبود شدید فضاهای آموزشی مواجه هستند، این در حالی است که تعداد دانش آموزان طیف اتیسم رو به افزایش است. وی افزود: در این امر آموزش و پرورش استثنایی نیازمند حمایت خیرین مدرسه ساز است.

در پایان این جلسه دفتر نمایندگی خیرین مدرسه ساز آموزش و پرورش استثنایی افتتاح شد و شهلا پازوکی با ابلاغ رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران به عنوان مسول نمایندگی خیرین مدرسه ساز در آموزش و پرورش استثنایی معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار