راهداران اردبیلی به ۱۱۳ خودروی گرفتار در برف امدادرسانی کردند

اردبیل (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل: از شب گذشته تاکنون راهداران اردبیلی به ۱۱۳ خودروی گرفتار در برف و کولاک در محورهای مواصلاتی استان امدادرسانی کردند.

کد مطلب: ۸۸۶۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
راهداران اردبیلی به ۱۱۳ خودروی گرفتار در برف امدادرسانی کردند

علی رحمتی در جلسه تشریح آخرین وضعیت محورهای اصلی و روستایی در اردبیل اظهار داشت: از شب گذشته تاکنون 630 کیلومتر راه روستایی بازگشایی و یک هزار و 803 کیلومتر باند برف‌روبی شده و تاکنون 72 جاده روستایی رفع مسدودیت و 113 خودرو در برف مانده نیز رهاسازی شده‌اند .

او با اشاره به وضعیت راه‌های استان به دنبال برودت هوا و بارش برف اخیر گفت : در شهرستان‌های خلخال و کوثر و گردنه صایین بارش برف شدید را داشتیم و بر اثر آن راه‌های حدود 105 روستا در شهرستان خلخال و 100 روستا در شهرستان کوثر مسدود شد .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: در حال حاضر جاده‌های 55 روستا بازگشایی شده است، البته عملیات بازگشایی 17 روستا امروز به پایان می‌رسد که این محورها اغلب کولاک‌پذیر هستند و غالبا در برف و بارندگی شدید با مسدودی مقطعی همراه هستند .

رحمتی تصریح کرد: از 105 روستا در خلخال نیز تا به حال راه‌های حدود 25 روستا بازگشایی شده است و راهداران از شب گذشته مشغول به کار هستند و عملیات برف‌روبی و بازگشایی محورها تا امروز ادامه دارد .

او بیان کرد: بیشترین برف را در خلخال و اسالم داشتیم که منجر به تعطیلی مدارس شده است اما در حال حاضر بارش برف قطع شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار