تولید و پرورش بلدرچین و اجرای طرح آزمایشی کاشت سیر در هنرستان سید الشهدا استان اردبیل

اردبیل (پانا) - درجهت بهبود کیفیت و ارائه خدمات بیشتر در راستای محتوای آموزشی و در راستای اجرای تبصره 75 طرح آموزش همراه با تولیدی کردن هنرستانها در هنرستان سید الشهداء آموزش و پرورش پارس آباد 600 قطعه جوجه بلدرچین از تخم جوجه کشی شد.

کد مطلب: ۸۸۶۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تولید و پرورش بلدرچین و اجرای طرح آزمایشی کاشت سیر در هنرستان سید الشهدا استان اردبیل

معاون آموزش متوسطه شهرستان پارس آباد ضمن بازدید از روند اجرایی طرح آموزش همراه با تولیدی نمودن هنرستانها از جوجه کشی 600 قطعه جوجه بلدرچین و کاشت سیر بصورت آزمایشی در هنرستان سیدالشهداء روستای اولتان این شهرستان خبر داد و گفت: آموزش همراه با تولید یک آموزش هدف دار و برنامه ریزی شده درجهت یهبود کیفیت و ارائه خدمات بیشتر در راستای محتوای آموزشی و همسو با نیازهای بازار و صنعت می باشد .

رحمت احبابی افزود: تمام هنرستانهای منطقه بایستی باتوجه به امکانات و فضای موجود و همچنین با در نظر گرفتن رشته تدریس در هنرستان نسبت به اجرای طرح آموزش همراه با تولیدی کردن هنرستانها اقدام نمایند .

در ادامه مدیر هنرستان سیدالشهداء نیز ضمن تشکر از توجه مسئولین استانی و شهرستانی گفت: آموزش همراه با تولید یک امکان و ضرورت است که می توان به وسیله آن سطح آموزش را در جهت افزایش اعتماد به نفس و رغبت بیشتر هنرجویان به امر یادگیری را ارتقا داد .

احمد علیزاده افزود: در صورت حصار کشی محوطه هنرستان در نظر دارد ضمن توسعه پرورش بلدرچین یک هکتار از اراضی محوطه هنرستان را زیر کشت ببرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار