نامه مدیرعامل موسسه خیریه اسرا به شهردار کرمان

کرمان(پانا) -نامه مدیرعامل موسسه خیریه اسرا به شهردار کرمان در خصوص کودکان خیابانی

کد مطلب: ۸۸۶۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
نامه مدیرعامل موسسه خیریه اسرا به شهردار کرمان

باسمه تعالى

جناب آقاى سید مهران عالم زاده

شهردار محترم کرمان

تقدیر و تشکر از جنابعالى براى رسیدگى و تصمیم گیرى قاطع و بهنگام در رابطه با موضوع دو کودک خیابانى گل فروش که توسط یکى از پیمانکاران شهردارى مورد هجمه روحى و روانى قرار گرفته بودند ولى خوشبختانه در پایان، با درایت و مدیریت جنابعالى به اخراج فرد خاطى انجامید.

به استحضار مى رساند در پى انتشار کلیپ دو کودک مذکور در فضاى مجازى و رسانه ملى و همچنین جریحه دار شدن عواطف عمومى، با سیل فراوانى از انتقادات مردمى روبرو شدیم. همچنین بعضا رفتار و فرهنگ غنى مردم شریف کرمان، مورد بى مهرى و قضاوت هاى ناعادلانه اى از سر خشم و احساسات قرار گرفت.

لذا موسسه خیریه مردم نهاد اسرا حامى کودکان خیابانى، به نمایندگى از طرف مردم عزیز کرمان از شما خواهشمند است در این مورد بخصوص که جنبه عمومى و ملى نیز پیدا کرده، تنها به اخراج فرد خاطى بسنده نکرده و با درایت خود تدابیرى اتخاذ نمایید تا دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگوار و غیر انسانى نباشیم.

چرا که مردم عزیز کرمان، اهالى این دیار کهن از جنس مهر و نور بوده و در طول تاریخ با رشادت هاى خود ثابت کرده اند که قلبى مالامال از عشق، انسانیت و نوع دوستى در سینه دارند و خون تک تک شهداى گرانقدر ٨ سال دفاع مقدس، گواه این ادعاست.

کم نیستند بزرگ مردانى همچون باهنرها و سردار سلیمانى ها که از همین آب و خاک سر برآورده و وظیفه انسانى خود را در قبال ایران عزیزمان به نحو احسن انجام داده اند.

تک تک اینان براى ما باعث افتخار بوده واعتلا و آبروى دیار کریمانند.

لذا نباید با سهل انگارى و خودخواهى فرد یا افرادى، کرمان عزیزمان مورد بى مهرى و قضاوت هاى ناروا قرار گیرد.

نام کرمان همواره با نام غیور مردان و زنانى عجین شده که در رگ هایشان عشق و ایثار جارى است و با وجود تمام کمبودها و ناملایماتى که در برهه هاى مختلف زمانى به خود دیده اند، همواره همچون نخل هاى استوارشان با صلابت ایستاده و قد خم نکرده اند.

با آرزوى سلامتى، بهروزى و توفیق روزافزون جنابعالى از خداوند منان

محمدرضا مشایخى

مدیرعامل موسسه خیریه اسرا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار