زنوزی بی خیال کهکشان سازی نمی‌شود؛ قوچان نژاد به یک قدمی تراکتورسازی رسید

تهران (پانا) - روند مذاکرات رضا قوچان نژاد و محمدرضا زنوزی به خوبی پیش رفته و احتمالا این بازیکن به زودی راهی تبریز خواهد شد.

کد مطلب: ۸۸۶۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
زنوزی بی خیال کهکشان سازی نمی‌شود؛ قوچان نژاد به یک قدمی تراکتورسازی رسید

محمدرضا زنوزی که فصل جدید باشگاه تراکتورسازی را خرید تا علاوه بر ماشین‌سازی و گسترش فولاد، مالک این تیم هم باشد از ابتدای حضورش خریدهای کهکشانی برای سومین تیم محبوب ایران را در دستور کار قرار داد و تا به امروز ستاره‌هایی مانند اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی را با قراردادهایی که رقم آن اعلام نشده به تبریز آورد.

هر چند تراکتورسازی پیش از آغاز فصل خریدهای خوبی داشت اما نتوانست در لیگ برتر نتایج مورد توجه هوادارانش را بگیرد و از جام حذفی هم کنار رفت، عواملی که در درجه اول باعث شد توشاک از سرمربیگری این تیم برکنار شود و محمد تقوی به صورت موقت جای این مربی ولزی را بگیرد.

اما با پایان نیم فصل، زنوزی باز هم درصدد تقویت تیمش بر آمده و با استخدام جرج لیکنز به عنوان سرمربی، در تلاش برای تقویت خط حمله‌اش برآمده تا زوج مناسبی برای استوکس پیدا کند.

در همین راستا باشگاه تراکتورسازی مذاکرات برای جذب رضا قوچان‌نژاد را آغاز کرده است. یک منبع معتبر در تبریز به پانا گفت که مذاکرات با قوچان‌نژاد روند خوبی را طی کرده است و او همراه با همسر و فرزندش در ترکیه است و در همان هتلی اقامت دارد که محمدرضا زنوزی در آن حضور دارد.

به نظر می‌رسد با توجه به اینکه باشگاه آپوئل قبرس هم تمایل چندانی برای حفظ قوچان‌نژاد ندارد، محمدرضا زنوزی توانسته است قوچی را از نظر مالی قانع کند که برای اولین بار حضور در فوتبال باشگاه ایران را تجربه کند و احتمالا طی روزهای آینده او قراردادش را با این تیم امضا خواهد کرد.

پیش از این پرسپولیس هم بدنبال جذب رضا قوچان نژاد بود اما مبلغ پیشنهادی او برای حضور در ایران تا حدی زیاد بود که برانکو اعلام کرد با این خرید توازن در پرسپولیس بر هم خواهد خورد و بنابر این پرونده حضور او در پرسپولیس بسته شد اما به نظر می‌رسد تراکتورسازی مشکل مالی برای این خرید نداشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار