دوره آموزشی مربیان پیشتاز ناحیه یک تبریز برگزار شد

گلایه های مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز از کم بودن حقوق معلمان

تبریز (پانا) - دوره اموزشی مربیان پیشتاز ناحیه یک تبریز به مدت دو روز در پنج تخصص هویت، امداد و نجات، گره و پروژه، فریادهای شادی و مخابره و جهت یابی در سالن اجتماعات دبستان حضرت خدیجه کبری (س) این ناحیه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۶۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
گلایه های مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز از کم بودن حقوق معلمان

جواد لطف الله پور در دوره آموزشی مربیان پیشتاز ناحیه یک تبریز در سالن اجتماعات دبستان حضرت خدیجه کبری (س) این ناحیه با بیان این که در آستانه چهلیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم، گفت: " انقلاب اسلامی ایران، حاکمیت راستی، در ستی، صداقت، امانت، شجاعت، ایثار و وفاداری است".

وی افزود: " بعد از چهل سال از عمر انقلاب ما نباید شاهد چنین اختلاف طبقاتی در کشور باشیم و کم کاری برخی کارمندان و مسئولین قابل قبول نیست ".

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز با گلایه از کم بودن حقوق و مزایای معلمان در مقایسه با سایر کارکنان دولت، ادامه داد: "آموزش و پرورش با توجه به گستردگی جمعیتی و نسل نوجوانی که در اختیار دارد بهترین مکان برای گسترش و تعمیق یک فرهنگ در جامعه است لذا دیدگاه ها به آموزش و پرورش باید تغییر یابد".

معاون سازمان دانش آموزی استان نیز در این دوره آموزشی در خصوص اهداف و فعالیت های برنامه های سازمان دانش آموزی استان گفت: " مربیان رکن اصلی و رابط بین دانش آموزان و سازمان هستند لذا دوره های آموزشی مربیان پیشتاز از اهمیت زیاد برخوردار است".

مقداد علیزاده بیان کرد: " دور های اموزشی مربیان به ترتیب نواحی و مناطقی که اعلام آمادگی کرده اند در حال برگزاری است".

بیتا غضنفر اقدم سرپرست خبرگزاری پانا استان نیز در جمع مربیان ضمن معرفی پانا از اهداف و سیاست های خبرگزاری پانا برای آموزش و جذب دانش آموزان مستعد و علاقمند به حرفه خبرنگاری سخن گفت.

در پایان این دوره آموزشی نشان لیاقت سازمان دانش آموزی استان به معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه و مربیان فعال اعطاء شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار