آیین تقدیر از پژوهشگران برتر حوزه مدیریت شهری منطقه فرهنگی کاشان برگزارشد

کاشان (پانا) - رییس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: با هدف شناسایی دستاوردهای علمی و پژوهشی در حوزه مدیریت شهری، تقویت نظام پژوهش مشارکتی و سیاست پژوهش در مدیریت شهری،تکریم پدید آورندگان آثار علمی و پژوهشی در ارتباط با حوزه مدیریت شهری آیین تقدیر از پژوهشگران برتر این حوزه در منطقه فرهنگی کاشان برگزارشد.

کد مطلب: ۸۸۶۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
آیین تقدیر از پژوهشگران برتر حوزه مدیریت شهری منطقه فرهنگی کاشان برگزارشد

علی رسولزاده در این آیین اظهار کرد:تبیین و معرفی عناوین دارای اولویت پژوهشی از دیدگاه مدیریت شهری و تعامل با فرهیختگان و پژوهشگران در حوزه مدیریت شهری و با حضور اعضای شورا، مسوولان شهری و رییسان دانشگاه ها از دیگر اهداف این آیین بود.

وی افزود: با اعلام فراخوان، 310 اثر با موضوع های معماری،عمران و شهرسازی ،مدیریت راهبردی و آینده پژوهی ، آب و محیط زیست ،فناوری اطلاعات و ارتباطات، حمل و نقل، ترافیک و انرژی، اقتصادی، حقوقی، گردشگری، بهداشت و خدمات شهری در قالب طرح مطالعاتی و پژوهشی، کتاب، مقاله علمی و پایان نامه به دبیرخانه ارسال شد.

وی تصریح کرد: پس از بررسی و داوری آثار دریافت شده بر اساس شاخص های تعیین شده در مرکز پژوهش های کاربردی و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کاشان ، از 8 اثر برتر و چهار پژوهشگر کاشانی برتر بین المللی و ملی تقدیر شد.

رییس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: در این آیین مسعود صلواتی، ذات الله عاصمی، ابراهیم بهرام و محسن نیازی به عنوان پژوهشگران کاشانی حائز رتبه های برتر بین المللی و ملی تقدیر شد.

رسولزاده افزود: تقدیر از محمد گنجی، اسد الله بابایی فرد و سید سعید حسینی زاده در حوزه فرهنگی و اجتماعی، محمد باقر میران زاده در حوزه آب،سلامت و بهداشت، امیر اشنویی نوش آبادی درحوزه شهرسازی و معماری، اعظم رضوی زاده در حوزه شهرسازی و معماری،مهرداد مهدیان در حوزه بهداشت،سلامت و ترافیک،مسعود سلمانی بیدگلی در حوزه اقتصادی،گردشگری به عنوان اثر برگزیده در حوزه مدیریت شهری منطقه فرهنگی کاشان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار