مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: با گفتمان سازنده باید به فهم مشترک رسید

تهران (پانا) - نشست هم‌اندیشی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل و معاونان توسعه مدیریت و پشتیبانی مناطق 21 گانه شهرستان‌های استان تهران با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در ورامین برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۶۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: با گفتمان سازنده  باید به فهم مشترک رسید

محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: حوزه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی یکی از حساس‌ترین بخش‌های سیستم اداری است که می‌توان به کمک آن کار بزرگ تعلیم و تربیت را به سر انجام رساند.

او با تأکید بر هماهنگی بین بخش‌ها گفت: باید بتوانیم با فرهنگ گفتگو به فهم مشترکی دست یابیم و اگر به فهم مشترک نرسیم، قطعا هر کدام با درک متفاوت کار متفاوت انجام می‌دهیم و با قرار نگرفتن انرژی‌ها در یک راستا به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران یکی از شاخص های مدیریت را توانایی انجام کار با وجود محدودیت‌ها دانست و افزود: گاهی محدودیت خود باعث ایجاد نوعی مدیریت می‌شود و در همین محدودیت‌ها است که مدیریت معنا پیدا می کند.

صیدلو، تصریح کرد: نباید خود را در مشکلات قرار دهیم چون نه تنها از انجام کار لذت نخواهیم برد بلکه کار مردم را نیز به خوبی انجام نخواهیم داد.

این مقام مسئول، با اشاره به اینکه هیچ خدمتی ارزش آن را ندارد که تخلفی در آن شکل گیرد، اظهار کرد: هیچ وظیفه‌ای با ارزش تر و لذت بخش‌تر از انجام کار مردم و خدمت‌رسانی به ارباب رجوع نیست.

صیدلو با تأکید بر ایجاد فضای شفاف در مسائل کاری و اداری، یادآور شد: باید در فضایی بدون ابهام و تردید کار صورت پذیرد تا به اهداف مطلوب خود برسد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود، با ارج نهادن به کار ارزشمند خیرین مدرسه ساز تاکید کرد: قریب به 30 درصد فضاهای آموزشی شهرستان‌های استان تهران توسط خیرین گرانقدر ساخته و آماده بهره‌برداری علم و دانش و معرفت برای دانش‌آموزان شده است که لازم است از این ظرفیت عظیم در راستای اهداف تعلیم و تربیت نهایت استفاده را برد.

صیدلو، در پایان با اشاره به فصل سرما و آسیب‌های احتمالی که ممکن است در مدارس به وجود آید، خاطرنشان کرد: مدیران مدارس با دقت و تیزبینی کامل نسبت به امور مدرسه به ویژه استاندارد سازی وسایل گرمایشی از ایجاد هرگونه حادثه‌ای جلوگیری نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار