در دیدار با فلاحت پیشه؛

اسد: روابط دمشق-تهران براخلاق و احترام به اراده مردم استواربوده است

تهران (پانا) - رئیس جمهوری سوریه در دیدار با رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در دمشق، روابط ایران-سوریه را از ابتدا بر اخلاق و احترام به اراده مردم در تعیین سرنوشت خود متکی دانست.

کد مطلب: ۸۸۶۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
اسد: روابط دمشق-تهران براخلاق و احترام به اراده مردم استواربوده است

به گزارش سانا، بشار اسد رئیس جمهور سوریه روز دوشنبه در دمشق پایتخت این کشور با «حشمت الله فلاحت پیشه» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و هیأت همراه وی دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار روابط راهبردی بین تهران-دمشق که از چندین دهه پیش آغاز شده است، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دو طرف در این دیدار بر تصمیم خود برای ادامه توسعه این روابط در جهت منافع دو ملت در زمینه های مختلف به ویژه سیاسی و اقتصادی تاکید کردند.

بشار اسد در این دیدار تاکید کرد که روابط دمشق و تهران از زمان شکل‌گیری بر مبنای اخلاق و احترام به اراده مردم در تعیین سرنوشت خودشان و جلوگیری از هرگونه دخالت خارجی استوار بوده است.

رئیس جمهور سوریه افزود: این خط مشی سهم عمده‌ای در تثبیت استقلال دو کشور داشته است و باید روابط ایران و سوریه بر مبنای اعتماد متقابل توسعه یابد تا شبکه گسترده‌تری از روابط با کشورهای هم‌پیمان ایران و سوریه شکل گیرد.

فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز تاکید کرد که میراث فرهنگی دو ملت سوریه و ایران زمینه ای ثابت را در مقابل کشورهایی که سیاست های غیراخلاقی و غیرقانونی را دنبال کردند، تشکیل داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار