در گفت‌وگو با پانا

علیرضا رضایی: جام جهانی روسیه در برنامه‌های تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان نبود

تهران (پانا)- سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید ایران علت اعزام این تیم به مسابقات جهانی کشتی آزاد را به جای تیم ملی بزرگسالان تشریح کرد.

کد مطلب: ۸۸۶۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا رضایی: جام جهانی روسیه در برنامه‌های تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان نبود

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره اعزام تیم ملی کشتی آزاد امید به جای تیم ملی بزرگسالان به رقابت‌های جهانی 2019 روسیه گفت: طی صحبت‌های که با کادر فنی بزرگسالان و سرپرست فدراسیون داشتیم، با توجه به اینکه رقابت‌های جام جهانی روسیه جزو برنامه‌های فنی تیم بزرگسالان نبود، با حضور تیم امید به جای بزرگسالان در این رقابت‌ها موافقت شد.

وی ادامه داد: حضور تیم ملی امید در این رقابت‌ها محک خوبی است تا ملی‌پوشان این رده سنی بتوانند خودشان را ارزیابی کنند. در این مسابقات کشتی‌گیران با بهترین‌های جهان مبارزه می‌کنند و می‌توانند خودشان را محک بزنند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید ایران درباره وضع شاگردانش گفت: خدا را شکر وضع ملی پوشان خوب است و بر اساس هدفی که داریم طبیعتاً برنامه‌های اردوی ما در آینده فشرده‌تر خواهد شد. البته با توجه به صحبت‌هایی که با غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کردیم به احتمال زیاد در چند وزن از ملی‌پوشان بزرگسالان استفاده خواهیم کرد. تمام تلاش ما این است که تیمی جوان و پرانگیزه به این مسابقات اعزام کنیم تا بتوانیم نتیجه آن را هم ببینیم.

رضایی در پایان به ترکیب نهایی تیم برای رقابت‌های جهانی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر جام تختی اوایل بهمن ماه پیش روی ماست و طبق برنامه‌ریزی که داشتیم قرار است پس از این رقابت‌ها و ارزیابی تمامی کشتی‌گیران امید ترکیب نهایی تیم را اعلام کنیم. بنابراین بعد از جام تختی ترکیب نهایی برای رقابت‌های جهانی روسیه اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار